Gunnar Alme

Colosseum øyelegesenter, Oslo Kosmetiske Lasersenter AS, Romerike Synskirurgi AS

Øyesykdommer

1978

Colosseum øyelegesenter Telefonnummer23 20 11 8023 20 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo
Oslo Kosmetiske Lasersenter AS Telefonnummer22 59 16 6022 59 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 A 0369 Oslo
Romerike Synskirurgi AS Telefonnummer970 93 999970 93 9 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømsveien70 2010 Strømmen
Gunnar Alme er øyelege i Oslo og Skedsmo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Gunnar Alme

Flott besøk!

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Ble sendt til Gunnar Alme ved en henvendelse fra optiker. Førsteinntrykket av klinikken var flott, og testene jeg tok før jeg kom inn til legen ble profesjonelt utført.

Legen så på øyene mine - det å finne riktig styrke gikk fint i forhold til hva det gjorde hos optiker. Legen brukte også godt med tid til å forklare meg hva han fant ut, og hva han skrev ned på papiret jeg fikk. (måtte vist skrive noe ekstra for hånd, lenge siden jeg var der nå - så husker ikke hva det var)

Har ett godt helhetsinntrykk av besøket :)

En av de dårligste jeg har hatt.

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg ble operert for grå stær og etter en del uker fikk jeg problemer med å se klart. Fikk ny time hos Gunnar Alme og velkomsten var "Hvorfor kommer du hit nå" på en lite hyggelig måte. Jeg sa hva som var problemet og fikk ikke svar for han satt å skrev på PC hele tiden. Det er en grunn til at man går til legen og da forventer jeg en hyggelig mottakelse. Jeg fikk følelsen av å bry han unødvendig. Fikk beskjed om å dryppe øynene og etter at jeg gjorde det så er problemene borte. Så Gunnar Alme, være var det ikke. Vær litt mere imøtekommende neste gang. Jeg kommer aldri mer tilbake.