Gunnar Cramer

Gunnar Cramer er psykiater i Oslo

Siste vurderinger av Gunnar Cramer

Bokselger eller psykiater?

Klinikk: Gunnar P. Cramer Skrevet

Sikkert flink i noen tilfeller. I de timene jeg var hos ham fremstod Cramer som selvopptatt, uten særlig interesse for hva som ble sagt. Han er mest interessert i hva han selv tenker, egne anekdoter om tidligere pasienter og salg av en selvhjelpsbok.

At han ikke husker hva som forrige times tema gjør det også utfordrene, da man må repetere ting til ham.

Han fremstår som litt for eplekjekk, uten stor interesse for pasientens synspunkter. Han har vært i gamet lenge, og burde sikkert gitt seg, slik at yngre krefter kunne komme til.

Trygg og kunnskapsrik, solid erfaring

Klinikk: Gunnar P. Cramer Skrevet

Kunnskapsrik, går raskt inn på kjernen av problemet, offensiv og praktisk tilnærming til problemet (for min del angst) følte jeg kunne aktivt bruke ting jeg hadde lært i min egen hverdag

Svært lite tillitvekkende

Klinikk: Gunnar P. Cramer Skrevet

Jeg gikk til Gunnar Cramer fordi jeg hadde kommet litt for tett på en psykopat og ikke visste opp og ned på meg selv etterpå. Hans første spørsmål var "hvordan var sex'en?". Deretter fortalte han meg at jeg skulle "helt ned" i stolen jeg satt i, og så skulle han bygge meg opp igjen etterpå. Det siste jeg trengte var enda en mann med høye tanker om seg selv og liten respekt for mine grenser, så det ble med den ene konsultasjonen.

Tøff og ærlig lege!

Klinikk: Gunnar P. Cramer Skrevet

Det begynner å bli noen år siden jeg var hos Gunnar, han har hjulpet meg ut av angst og hjulpet til med å få barnehageplass slik at jeg turte å begynne å jobbe igjen. Tenker helhetlig og på hele familien, takket være ham har vi klart å holde familien samlet selv om jeg til tider var alvorlig syk! Takk!