Harald Lexow

Ullevål stadion ØNH

Øre-nese-halssykdommer

1982

Ullevål stadion ØNH Telefonnummer22 23 55 5522 23 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsvn. 75 A 0855 Oslo
Harald Lexow er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Harald Lexow

Arrogante , ingen serviceinnstilling.

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Avlyser på kort varsel to ganger. Kom hjem fra utlandet til timeavtaler som ble avlyst 1,5 time før oppmøtet.
Har nytt apparat, men avstøpninger på venstre øre ble feil. Måtte ta ny avstøpning i utlandet. Audiografen er stadig syk/fraværende!! uten at de har backup - arrogant. Se andre anmeldelser med tilsvarende opplevelser som mine.
Ha en god dag, men bruk for all del en annen klinikk.

Utrolig uhøflig ansatte

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Receptionsdamen er det mest uhøflige og uprofessionelle jeg har oplevet her i Oslo - og lægen nægtet at komme til telefonen. Damen råbte på mig, brugte skældsord og smækkede røret på efter en uenighed over en misforståelse vedr timebestilling. Har tidligere haft hanvdårlig erfaring med selve lægen som forhastet og uinteresseret i patienten, men denne receptionsdame overgår alt. Skal aldrig igen acceptere henvisning til denne læge.

Styr unna!!!!!!!!!!!

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Styr unna, meget ubehagelig opplevelse med stressede og lite profesjonelle ansatte. Stresset, lite lydhør og ubehagelig lege som stilte uhøflige spørsmål uten relevans til ØNH. Har smerter i trommehinnen, men neida det hadde jeg ikke.

Styr unna Ullevål ØHN

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Har aldri opplevd maken til uprofesjonell og arrogant oppførsel. Styr unna og velg en et annet sted.

Flink og kunnskapsrik lege på alle måter!

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Etter å ha lest så mange negative tilbakemld.,gruet jeg meg veldig til denne timen. Men både resepsjonisten og legen var hyggelig og imøtekommende. Legen var ikke forsinket, han tok seg tid til å høre på mine plager, forklarte alt og kom med mange gode råd. Han var faktisk tålmodig under selve undersøkelsen da jeg ikke klarte helt å slappe av når han skulle titte dypt inn i halsen(har angst for alle medisinske undersøkelser), men han klarte å få meg til å føle meg trygg og alt gikk kjempe fint.
Det er synd at enkelte opplevde dette på en såpass negativ måte, men slik er vi mennesker - vi tolker og opplever ting forskjellig.
Kan absolutt anbefale denne legen!