Harald Lexow

Ullevål stadion ØNH

Øre-, nese-, halssykdommer

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Harald Lexow er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Harald Lexow

Verste legetimen jeg noen gang har hatt

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Elendig opplevelse hos legen. Legen påsto at jeg løy om problemene mine og at jeg snakket usant. Vil aldri anbefale noen å dra dit. Legen var frekk, useriøs og totalt uintressert i å finne ut hva som var galt. Styr unna dette legekontoret!!

Som forventet, helt greit.

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Ble tatt i mot av en hyggelig helsesekretær i resepsjonen. Første besøk til hørselstest. Andre gang til legebesøk... En seriøs og hyggelig lege hentet meg på avtalt tid og gjorde det han skulle på en profesjonell og grei måte. Jeg følte at jeg ble hørt. Har ingen grunn til å ikke anbefale dette legekontoret videre.

Arrogante , ingen serviceinnstilling.

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Avlyser på kort varsel to ganger. Kom hjem fra utlandet til timeavtaler som ble avlyst 1,5 time før oppmøtet.
Har nytt apparat, men avstøpninger på venstre øre ble feil. Måtte ta ny avstøpning i utlandet. Audiografen er stadig syk/fraværende!! uten at de har backup - arrogant. Se andre anmeldelser med tilsvarende opplevelser som mine.
Ha en god dag, men bruk for all del en annen klinikk.

Utrolig uhøflig ansatte

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Receptionsdamen er det mest uhøflige og uprofessionelle jeg har oplevet her i Oslo - og lægen nægtet at komme til telefonen. Damen råbte på mig, brugte skældsord og smækkede røret på efter en uenighed over en misforståelse vedr timebestilling. Har tidligere haft hanvdårlig erfaring med selve lægen som forhastet og uinteresseret i patienten, men denne receptionsdame overgår alt. Skal aldrig igen acceptere henvisning til denne læge.

Styr unna!!!!!!!!!!!

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Styr unna, meget ubehagelig opplevelse med stressede og lite profesjonelle ansatte. Stresset, lite lydhør og ubehagelig lege som stilte uhøflige spørsmål uten relevans til ØNH. Har smerter i trommehinnen, men neida det hadde jeg ikke.