Harald Lexow

Ullevål stadion ØNH

Øre-nese-halssykdommer

1982

Ullevål stadion ØNH Telefonnummer22 23 55 5522 23 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsvn. 75 A 0855 Oslo
Harald Lexow er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Harald Lexow

Styr unna!!!!!!!!!!!

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Styr unna, meget ubehagelig opplevelse med stresset, lite lydhør og ubehagelig lege som stilte uhøflige spørsmål uten relevans.

Styr unna Ullevål ØHN

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Har aldri opplevd maken til uprofesjonell og arrogant oppførsel. Styr unna og velg en et annet sted.

Flink og kunnskapsrik lege på alle måter!

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Etter å ha lest så mange negative tilbakemld.,gruet jeg meg veldig til denne timen. Men både resepsjonisten og legen var hyggelig og imøtekommende. Legen var ikke forsinket, han tok seg tid til å høre på mine plager, forklarte alt og kom med mange gode råd. Han var faktisk tålmodig under selve undersøkelsen da jeg ikke klarte helt å slappe av når han skulle titte dypt inn i halsen(har angst for alle medisinske undersøkelser), men han klarte å få meg til å føle meg trygg og alt gikk kjempe fint.
Det er synd at enkelte opplevde dette på en såpass negativ måte, men slik er vi mennesker - vi tolker og opplever ting forskjellig.
Kan absolutt anbefale denne legen!

Positive experience

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

I was very skeptical before I went there because I read many negative comments about the doctor here, but indeed, my experience was quite okay. I did not experience any of the issues people mentioned below.

En ydmykende opplevelse - styr unna

Klinikk: Ullevål stadion ØNH Skrevet

Dette er noe av det mest ydmykende og fornedringende jeg har vært med på. Allerede på vei fra inn til konsultasjon konstaterer legen at han egentlig ikke har tid, og det er noen andre sin feil at han har dårlig tid. Hissig og stresset, holder på med en slags forelesning på plansjer med latinske ord - i stedet for å høre. Selve konsultasjonen var helt absurd, med forhåndskonklusjoner og fokus på alt annet enn problemet og hva som faktisk var synlig på røntgenbildene. Forferdelig ydmykende og fæl bruk av maktposisjon. Det er rart at slike får fortsette å jobbe med mennesker.