Henrik Moen

Aleris Frogner - Oslo, Aleris sykehus - Tromsø

• Generell kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi (gammel grenspesialisering)
  • Ortopedisk kirurgi (gren)

1974

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Aleris sykehus - Tromsø Telefonnummer77 66 21 3077 66 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 31-33 9008 Tromsø

1 vurdering

Siste vurderinger av Henrik Moen

Ufattelig arrogant lege

Klinikk: Aleris sykehus - Tromsø Skrevet

Dette er en mann som burde tenke på å en dag gå av. Følte meg virkelig totalt gitt blaffen i og uansett hva jeg sa og prøvde og forklare, fulgte han minimalt med og det førte til jeg måtte gjenta meg selv flere ganger. Blir aldri å dra til Aleris igjen i tromsø før de får gjennomgått de ansatte.
Fikk verken undersøkelse av noen slag eller noen form for svar på mine spørsmål. Ble bare henvist videre til en annen fakultet.

Veldig fornøyd

Klinikk: Aleris sykehus - Tromsø Skrevet

Etter over et år med smerter og plager i et kne, fant Moen endelig ut hva som var feil.
Jeg ble operert for plica syndrom og ble helt bra igjen.
Operasjonen var en fin opplevelse. Selv med min sprøyteskrekk opplevde jeg det som trygt og behagelig.

Meget fornøyd

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Moen opererte meg for canalis carpi-syndrom, meget effektivt, behagelig og med et utrolig godt sluttresultat. Kan ikke se spor av at jeg har blitt operert i håndleddet. En meget dyktig kirurg innenfor sitt felt.