Hilde Kristin Bækken

Hilde Kristin Bækken

• Barne- og ungdomspsykiatri
  • Psykiatri

1992

Hilde Kristin Bækken Telefonnummer949 85 857949 85 8 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Hilde Kristin Bækken

Flink

Klinikk: Hilde Kristin Bækken Skrevet

Veit hva hu gjør, lar en få bidra til å bestemme selv ang behandling, veldig tålmodig og rolig! Gir ikke opp.

Kald og likegyldig

Klinikk: Hilde Kristin Bækken Skrevet

Det som var bra, var korte ventetiden. Hun hadde nok tid til meg og jeg kan ikke klage på at hun gjorde en stor innsats. Hun var også åpen om terapimetoden sin og sa helt ærlig at dette er den eneste metoden hun kommer til å bruke. Så hvis ISTDP er noe for deg, er det bare å kjøre på.

Det var i hvert fall ikke noe for meg. Jeg stusset over at hun ikke trodde jeg snakket sant. Hun bare hamret løs på doktrinene i sin egen metode uten å ta hensyn til det individet som var foran henne. Hun brukte veldig monoton stemme som jeg opplevde som teatralsk og uekte. Så jeg ble egentlig bare mer usikker på min egen situasjon. Det hjalp heller ikke at hun ga inntrykk at de "normale" samtalene vi hadde, ikke var til noe hjelp for meg. Ifølge henne var det bare den metoden som hjalp. Og metoden besto i å angripe pasienten psykisk og få ham/henne til å vise emosjoner.