Inge Monstad

Magnat Medisinske Senter

Nevrologi

1973

Magnat Medisinske Senter Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo
Inge Monstad er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Inge Monstad

Beste nevrolog

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Har hatt Dr. Monstad som lege i over ti år . Han er meget dyktig faglig og en god samtale partner. Da han pensjonerte seg var det ikke lett å fylle han sine sko for noen. Takk

Fantastisk både som lege og menneske

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Jeg gikk til Inge Monstad i ca 6 år frem til han nå nylig pensjonerte seg.
Han endret livet mitt, og jeg gikk fra å være bundet til seng og sofa, til et normalt liv.
Selv om han alltid var forsinket tok han seg alltid god tid og var alltid oppriktig opptatt av å hjelpe! Han hørte også på det jeg hadde og si og tok dette i betraktning når han behandlet meg. Utrolig synd at han har sluttet, for en slik lege finner jeg neppe igjen.

Fantastisk lege!

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Har forandret livet mitt fullstendig. Anbefales på det varmeste. Alltid forsinket, men det gjør ingenting, da han alltid tar seg god tid til hver eneste pasient.

Han er en fantastisk lege. Den beste jeg har hatt. Jeg har fått et nytt liv etterat han har hjulpet meg med min migrene.

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Han følger med på ny forskning når det gjelder migrene.
Han er varm og empatisk.
Han gir hver pasient god tid og jeg føler meg veldig ivaretatt og trygg på at jeg får den beste behandlingen som er mulig.
Må ofte vente lenge for å komme inn til han, men jeg synes ikke det gjør så mye når jeg vet at han gir meg all tid jeg trenger når det min tur. Det er vanskelig å få tak på han på telefonen. Jeg har nå prøvd å sende Mail. Trur det er bedre.
Han er rett og slett en god lege og et godt menneske.

Helt super lege!

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

En av de beste leger jeg har møtt.
Men han er kronisk forsinket. Minst 1 time. I verste fall 2 timer.

Men han tar pas. på alvor. Er alltid oppdatert på det som angår migrenepas. Følger med på ALT som foregår innen faget.
Kunne ikke valgt en bedre lege i så måte.
Men han har mange pas. Kan være vanskelig å få time.