Inge Otto Lundekvam

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1985)

Nesttun Øyelegesenter Telefonnummer55 10 82 8255 10 82 ...
Østre Nesttunvegen 6 5221 Nesttun
Inge Otto Lundekvam er øyelege i Bergen

Siste vurderinger av Inge Otto Lundekvam

Klinikk: Nesttun Øyelegesenter Skrevet

Hvorfor finner jeg ikke epost adresse noen sted?
Kontakt på telefon til oppgitte tider kan være problematisk 🥴

Flink og svært hyggelig

Klinikk: Nesttun Øyelegesenter Skrevet

Har gått til Lundekvam med min lille datter. Han er flink og tillitvekkende både for liten og stor:) Min samboer går der også, og skryter veldig. Damen som jobber der er også utrolig grei.

Svært fornøyd

Klinikk: Nesttun Øyelegesenter Skrevet

Gir inntrykk av faglig dyktighet, er effektiv, inkluderende i diagnose og behandling, hyggelig og respektfull

Min favoritt øyelege

Klinikk: Nesttun Øyelegesenter Skrevet

I flere år har jeg benyttet Lundekvam som min faste øyelege. Hans behagelige personlighet og vennlighet får meg til å se fram til hvert nytt besøk med glede. En grundig forklarende lege med bred kunnskap i sin spesialitet som formidler denne på en jordnær og forstålig måte. Er både opptatt av kortsiktig helbredende tiltak og preventive gjøremål for å forhindre redusert syn i høy alder. Og ikke må vi glemme hans strålende medarbeidere!

Frarådes på det sterkeste

Klinikk: Nesttun Øyelegesenter Skrevet

Kom til time p.g.a. smerter i øyet. Fortalte at jeg hadde skjeve hornhinner, at vi har grønn og grå stær i familien, og at jeg har mange sterke allergier bl.a. mot enkelte typer smertestillene og bedøvelse.

Legen begynte timen med å skjelle meg ut for ikke å bruke ordet astigmatisme (latin for skjeve hornhinner).
Han fortsetter å styre på med sitt og spruter plutselig noe inn på øyet mitt, når jeg blir redd og spør hva det inneholder nekter han å svare -sier bare at det er slikt han pleier å bruke.

Han avslutter med å si at han ikke finner noe galt, og i det jeg går ut døren "Hvorfor kom du egentlig?"