Ivar Jørgensen

Ivar Jørgensen

Øyesykdommer

1973

Ivar Jørgensen Telefonnummer64 87 01 1064 87 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åsenveien 1 1400 Ski
Ivar Jørgensen er Øyelege i Ski

Siste vurderinger av Ivar Jørgensen

Dyktig lege

Klinikk: Ivar Jørgensen Skrevet

En dyktig og hyggelig lege. De hadde dog ikke tatt skade av slike nymotens finesser som sms-påminnelser og mail, eller iallefall en mobilsvarer. Vanskelig å nå på tlf, men veldig hyggelige og flinke ved konsultasjon. Føler meg godt ivaretatt.

Arrogant

Klinikk: Ivar Jørgensen Skrevet

Arrogant og lite serviceinnstilt. Bør oppdatere seg til den elektroniske verden. Mangler tilgjengelighet på mail og SMS.

Umulig å få kontakt.

Klinikk: Ivar Jørgensen Skrevet

Har vært pasient hos dr. Jørgensen i mange år og MÅ til kontroll hvert halvår på grunn av Glaukom. Tidligere har jeg fått time fra gang til gang, men denne gangen gikk det ikke fordi det ikke var oppsatt Timeplan så langt frem som til april, jeg var der 30. august. Jeg fikk beskjed om å RINGE etter nyttår for ny time. Jeg skulle til varmere strøk i vinterhalvåret. Jeg har ringt og ringt, men en telefonsvarer opplyser bare at det ikke gis timer på annet enn henvisninger skriftlig fra leger, og at telefonen ikke blir besvart. Jeg har henvisning og er fast pasient som må gå hvert halvår til kontroll, men får med dette ikke bestille timen til nestte gang. Det er meget frustrerende at jeg når jeg kommer hjem i begynnelseen av april mmå stille i ny ventekø.

Trygg

Klinikk: Ivar Jørgensen Skrevet

Min mann har gått hos denne legen i mange år.
Han er en stødig og ryddig mann,som sender fort videre når man trenger det.
Hyggelig og hjelpsom kontordame.

Lite imøtekommende!!

Klinikk: Ivar Jørgensen Skrevet

Ufin og ubehagelig, både kontordame og øyelegen. Ikke oppdatert på støtteordninger for barn eller annet.