Jarl Bunæs

Bærum Plastikkirurgi

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1973)

Bærum Plastikkirurgi Telefonnummer67 53 00 0067 53 00 ...
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika
Jarl Bunæs er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Jarl Bunæs

Profesjonell, dyktig og hyggelig

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med opplevelsen min hos Bærum Plastikkirurgi. Det er sju uker siden min neseoperasjon, og jeg er veldig glad jeg valgte å gjennomføre det hos Bunæs!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Er veldig fornøyd etter å ha operert nesen mi hos Dr.Bunæs. Han fant ut at nesen min var skadet og det førte til at jeg var tett i nesa. Dette fant ikke en annen «spesialist» ut, som mente at dette kom av allergi. Veldig glad for at jeg gikk til Bunæs og etter operasjonen har jeg ikke vært tett i nesen. Fikk også et fantastisk resultat. Bunæs er dyktig og hyggelig og anbefales på det sterkeste.

Profesjonell og meget hyggelig

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Hadde en omfattende neseoperasjon for en uke siden.Dr.Bunæs og hele operasjonsteamet var meget hyggelig og profesjonell .De informerte meg hele veien. God service,hyggelig og flink personell. Jeg er veldig fornøyd .Tusen takk 😊

Høy kompetanse, profesjonell og godt ivaretatt

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Da jeg i utgangspunktet ikke var fornøyd med min naturlige nese, valgte jeg å operere den hos Dr. Jarl Bunæs.
Resultatet blei jeg storfornøyd med!!!
Opplever Dr. Jarl Bunæs veldig dyktig, profesjonell og med en høy faglig kompetanse, som har øye for det estetiske! Alltid blid, lyttende og hyggelig!
Her blir en veldig godt ivaretatt på en trygg og god måte, både før under og etter operasjonen. Informasjonen er også veldig fyldig og god!
Personalet forøvrig er også veldig behjelpelig og hyggelig! Snakker av erfaring da jeg har vært kunde her i mange år!
Om noen ønsker å gjennomføre en tilsvarende operasjon, vil jeg anbefale Dr Jarl Bunær på det sterkeste, vil også få takke han på det varmeste for ett særdeles godt resultat!
Evig takknemlig🙏😊

Erfaren, varm og profesjonell

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

- Har bare godt å si, jeg har gått til Bunæs i mange år, og opplever ham som lyttende og svært kompetent.
Prisene er kanskje litt høyere enn noen andre steder, men jeg trenger, og vil betale for, den tryggheten jeg opplever fra en fagmann med (kanskje) lengst erfaring i Norge på mange områder.
Jeg går på ZO hudprogram, jeg har også fått gjort andre ansiktsbehandlinger, og er strålende fornøyd !
Både hudprogrammet, andre behandlinger og Bunæs anbefales på det varmeste.