Jarl Bunæs

Bærum Plastikkirurgi

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1973)

Bærum Plastikkirurgi Telefonnummer67 53 00 0067 53 00 ...
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika
Jarl Bunæs er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Jarl Bunæs

Dyktig lege med lang erfaring

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Jeg ønsket å utføre en facelift og dr. Bunæs mente at optimum mobility lift var det riktige for meg. Etter litt att og frem ble det bestemt at operasjonen skulle utføres av to leger (Bunæs og Løseth) der de tok én side hver!😅
Resultatet så langt er veldig bra. Mye av arrene er gjemt inni hår ved tinning. Ved ørene er det pent sydd. Ansiktet ser naturlig yngre ut.

Kunnskapsrik

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Veldig dyktig og flink Kirug. Jeg ble storfornøyd etter jeg opererte hos han.
Personale var veldig serviceinnstilt og hyggelige.
Jeg følte meg veldig ivaretatt og trygg på denne klinikken. Anbefaler denne klinikken med et varmt hjerte.

Profesjonell, dyktig og hyggelig

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med opplevelsen min hos Bærum Plastikkirurgi. Det er sju uker siden min neseoperasjon, og jeg er veldig glad jeg valgte å gjennomføre det hos Bunæs!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Er veldig fornøyd etter å ha operert nesen mi hos Dr.Bunæs. Han fant ut at nesen min var skadet og det førte til at jeg var tett i nesa. Dette fant ikke en annen «spesialist» ut, som mente at dette kom av allergi. Veldig glad for at jeg gikk til Bunæs og etter operasjonen har jeg ikke vært tett i nesen. Fikk også et fantastisk resultat. Bunæs er dyktig og hyggelig og anbefales på det sterkeste.

Profesjonell og meget hyggelig

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Hadde en omfattende neseoperasjon for en uke siden.Dr.Bunæs og hele operasjonsteamet var meget hyggelig og profesjonell .De informerte meg hele veien. God service,hyggelig og flink personell. Jeg er veldig fornøyd .Tusen takk 😊