Karin M Seem

Colosseum øyelegesenter

Øyesykdommer

1976

Colosseum øyelegesenter Telefonnummer23 20 11 8023 20 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo
Karin M Seem er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Karin M Seem

Hørte ikke på meg, rotete konsultasjon

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg opplevde dr. Seem som lite flink til å lyte til pasienten. Muligens går det bedre hvis man har et "A4" problem, men jeg har en mindre vanlig sykdom og hun syntes ikke å kunne særlig mye om den, og det er ok. Men da skulle jeg ønsket at hun viste litt mer åpenhet/ydmykhet ift. dette og ikke insistere å ting som overhodet ikke stemmer. Timen virket nokså rotete, antageligvis noe med data, men det forklarer ikke alt.

Uakseptabel opplevelse

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Har brukt Dr Karin M Seem en god stund og har vært fornøyd med henne. Etter en vond og svært ubehaglig øyeinfeksjon som hun hjalp meg med over en lang periode kom den tilbake igjen og igjen etter avsluttet antibiotikakur. Kontoret hadde telefonproblemer så jeg skrev mail om ny time. Svaret jeg da fikk var at det kunne jeg ikke få da de måtte prioritere nye pasienter. Dette går da ikke an? Måtte derfor oppsøke privat lege som var helt sjokkert når han så hvordan øyet mitt så ut. Skrev mail tilbake og fikk til svar om at de kunne sende alle papirene mine til denne private legen om jeg ønsket det. ???

Trygg, omsorgsfull og profesjonell

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg har gått til Karin i mange år.
Hun er alt hva en lege bør være; dyktig, nøyaktif og profesjonell. I tillegg er hun omsorgsfull og svært vennlig og hyggelig. Den dagen hun pensjonerer seg blir en trist dag for meg.

Meget dyktig øyelege

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg har gått til henne i mange år, på stadige kontroller av øynene. Det er trygt og godt å komme til en så dyktig øyelege. Jeg har lang reisevei, men jeg bytter henne aldri ut.

Faglig dyktig øyelege

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg stoler fullt og helt på henne. Hun har alltid tatt i mot meg med respekt. Hun forklarer veldig tydelig om status på øynene. Hun er lett på hånden når hun undersøker. Denne legen anbefales på det varmeste.