Kirsten T. Johansen

Kirsten Thorborg Johansen, Øyeklinikken AS, Øyeklinikken (Kirsten T. Johansen AS)

Øyesykdommer

Autorisasjon (1994)

Øyeklinikken AS Telefonnummer33 34 99 4433 34 99 ...
St.Olavs gate 22 3112 Tønsberg
Kirsten T. Johansen er øyelege i Tønsberg

1 vurdering

Siste vurderinger av Kirsten T. Johansen

Ringt i 14 dager og får ingen kontakt med klinikken

Klinikk: Øyeklinikken (Kirsten T. Johansen AS) Skrevet

Sitter nå i kø på telefonen.. har fått beskjed i 30 min at jeg er først i køen. nå er det gått 50 min og jeg venter ennå!! ingen mailadresse eller annen måte å få kontakt på. Meget dårlig service.

Telefon og tilgjengelighet

Klinikk: Kirsten Thorborg Johansen Skrevet

Har forsøkt på telefon torsdag 19.11 og fredag 20.11 for å gi tilbakemelding om at jeg ikke kunne møte til time mandag 23.11. Umulig å komme igjennom.
Får sms lørdag som minner om timen. Avbestilling 1 til 2 dager før. Umulig å gi beskjed. Dette er altfor dårlig service å tilby kunder. For det er vel det vi er????

Svarer ikke på tlf

Klinikk: Øyeklinikken (Kirsten T. Johansen AS) Skrevet

Grunnet akutt sykdom måtte timen avbestilles. Startet å ringe kl 08.00, var først nr 2 i køen og etter ca 30 min ble jeg nr 1. holdt linjen i over to timer uten å få kontakt, da var klokken blitt over 10, så tlf tiden var ute. Dette går ikke an. Her er det altså ikke mulig å få kontakt. Det endte derfor opp med at min far måtte kjøre ut dit og avbestille timen for meg.

Umulig å omme i kontakt med

Klinikk: Øyeklinikken (Kirsten T. Johansen AS) Skrevet

Oppgir kun et tlf nummer som kontakt. Ikke sms og ikke mail. Jeg ringte nummeret innenfor oppgitt tidsrom. Startet som nr 5 i køen, som sakte gikk ned til at jeg var først i køen. Der ble jeg stående. Etter 1 time og 20 minutter ga jeg opp. Fikk derfor ikke gjort noe med min timeavtale. Det går ikke an å være så utilgjengelig.

dårlig

Klinikk: Øyeklinikken (Kirsten T. Johansen AS) Skrevet

Kommer ikke frem på telefon, så når en da møter opp personlig, blir en møtt av en veldig sur resepsjonist og lekset opp. Veldig dårlig service.

Dette er en Pluss-tjeneste.