Kjartan Thu

Kjartan Thu er psykiater i Sandnes

Siste vurderinger av Kjartan Thu

Distansert og ksld

Klinikk: Psykiater Kjartan Thu Skrevet

Benytter tradisjonell psykodynamisk til tilnærming noe som betyr at det er en distanse i kontakten hvor Kjartan gir lite tilbakemeldinger og fremstår som veldig distansert.

Har du behov for en varm og ivaretakelse terapeut er ikke dette den rette for deg. Jeg skulle ønske jeg hadde stolt på anmeldelsene her, da hadde jeg spart mye penger.

Har hatt gode erfaringer men i det siste.

Klinikk: Psykiater Kjartan Thu Skrevet

Jeg har hatt gode erfaringer hos Kjartan, men han svarer nå ikke på melding, tlf eller mail. har de to siste gangene tatt lang tid for å få fornye min resept.

Uforutsigbart

Klinikk: Psykiater Kjartan Thu Skrevet

Vanskelig å åpne seg til ham. Han virker kald og uinteressert. Veldig dyre minutter, men henter meg inn alltid 1-2 min for sent/over tiden og avslutter et par min før vi er ferdige. Umulig å få tak i, svarer ikke på mail, tar ikke telefon

Ubehagelig samtale

Klinikk: Psykiater Kjartan Thu Skrevet

Kjartan Thu oppleves lite imøtekommende og varm i kommunikasjon. Han fremstår uprofesjonell og sliten. Kontoret hans var rotete, fullt av støv og lite hyggelig. Vi satt latterlig langt fra hverandre og samtalen opplevde jeg ha lite struktur. Han stilte også flere spørsmål som jeg ikke synes å ha noe sammenheng med hvorfor jeg var der.

Stiv, uempatisk men både tydelig og ryddig

Klinikk: Psykiater Kjartan Thu Skrevet

Thu er veldig ryddig og veier alle ord nøysommelig. Thu anbefales ikke dersom du ønsker en behandler som utstråler varme og empati. Forvent fravær av øyenkontakt og lyttende kroppspråk.

Thu virker på den positive siden til å være kompetent inne psykoterapi og dette kan i mange tilfeller bidra til nye innfallsvinkler i opplevelse av problemer og utfordringer. På godt og vondt.
Forvent et høyt timeantall da Thu ved diagnosering/utredning/vurdering