Kjell K. Finsnes

Kjell K. Finsnes

• Indremedisin
  • Revmatologi

1980

Kjell K. Finsnes Telefonnummer51 53 01 7751 53 01 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Kyrres gate 40 4005 Stavanger

Siste vurderinger av Kjell K. Finsnes

Elendig tilgjengelighet

Klinikk: Kjell K. Finsnes Skrevet

Jeg har forsøkt å ringe. Det er et helt begrenset tidspunkt de har telefontid. Det er i tillegg ikke mulig å legge igjen beskjed. Ikke er det tilknyttet e-post eller sms tjeneste. Det oppleves som dårlig kundebehandling og dårlig service.

Elendig legesekretær

Klinikk: Kjell K. Finsnes Skrevet

Dårlig kunnskap på legesekretæren som ikke vet hvordan man utfører yrket. Ikke hvordan man tar blodprøver, behandler blodprøvene eller tar et korrekt EKG. Jeg måtte ta hele blodprøvesettet et annet sted pga risikoen for feilsvar som er ganske alvorlig når diagnoser skal settes pga blodprøvesvar. Legen er dyktig men av den generasjon og har sin gamle måte å gjøre alt på. Men han er dyktig i det han gjør. Veldig vanskelig å nå kontoret på telefon.
Men det er skremmende hvor dårlig kunnskap legesekretæren har. Liker legen godt, men vil bytte da jeg ikke kan stole på jobben sekretæren utfører.

Unngå den legen

Klinikk: Kjell K. Finsnes Skrevet

Fikk ingen oppmerksomhet fra hans side. Det var bare han og hans PC. Uhøflig og ikke lyttende type. Ingen forståelse eller hjelp fra hans side. Det er han som vet alt. Det er bare det han vi fortelle er viktig og han vet bedre hva som plager deg og hva som er årsaken uten noen som helst undersøkelse. Jeg fikk høre at jeg ble syk fordi jeg ble mor. (!)

Positiv opplevelse

Klinikk: Kjell K. Finsnes Skrevet

Har vært hos Finsnes flere ganger og har kun positive ting å si. Meget hyggelig lege som tar meg som pasient på alvor. Ikke alltid han sier så mye, men det han sier er lett forståelig. Et par ganger har jeg hatt behov for akutt hjelp og da har jeg alltid blitt møtt med forståelse og god hjelp både av kontordamen og av legen. Og det beste av alt, jeg blir kvitt de plagene jeg har hatt.

En blandet opplevelse!

Klinikk: Kjell K. Finsnes Skrevet

Litt avvisende og travel type. Her var det hans spørsmål og opplegg som var greia. Følte meg veldig liten i rommet sammen med ham. Rake motsetning til min fantastiske fastlege, som er høflig, lyttende, oppmerksom og forståelsesfull.
PS! En svært hyggelig kontordame, som dessverre ikke vet å begrense bruken av hårspray. Dette er som kjent en trigger for migrene, noe man kanskje burde ta ad notam hos en spesialist der brorparten av pasientene er middelaldrende kvinner?