• Indremedisin

Tlf: 51 53 01 77 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kjell K. Finsnes

En blandet opplevelse!

Klinikk: Kjell K. Finsnes Skrevet

Litt avvisende og travel type. Her var det hans spørsmål og opplegg som var greia. Følte meg veldig liten i rommet sammen med ham. Rake motsetning til min fantastiske fastlege, som er høflig, lyttende, oppmerksom og forståelsesfull.
PS! En svært hyggelig kontordame, som dessverre ikke vet å begrense bruken av hårspray. Dette er som kjent en trigger for migrene, noe man kanskje burde ta ad notam hos en spesialist der brorparten av pasientene er middelaldrende kvinner?

Meget hyggelig nytt spesialistbekjentskap 😊

Klinikk: Kjell K. Finsnes Skrevet

Denne legen er alle tiders. Tar seg god tid til å forklare i forståelig språk hva som feiler en. Kontoret er lite og intimt og veldig hyggelig. Legen tar seg tid til å besvare alle spørsmål på "huskelisten" min. Han foreslår behandling og gjennomfører den. Meget godt fornøyd.

Grundig og hyggelig.

Klinikk: Kjell K. Finsnes Skrevet

Legen tok meg på alvor, foretok grundige undersøkelser og ga gode forklaringer. Lokalene er forholdsvis små og slitne, men både legen og legesekretæren var hyggelige mennesker som jeg opplevde meg godt ivaretatt av.

Hyggelig kontordame

Klinikk: Kjell K. Finsnes Skrevet

Mest opptatt med å skrive på maskinen, mens en forklarer, og han spør ikke. snakker lite så en føler seg litt liten. hyggelig kontordame iallefall