Laine Wannstam

Laine Wannstam

Psykiatri

1999

Laine Wannstam Telefonnummer69 31 21 4569 31 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygaardsgt. 3 1606 Fredrikstad
Laine Wannstam er psykiater i Fredrikstad

1 vurdering

Siste vurderinger av Laine Wannstam

Kunnskapsrik, forståelsesfull og omsorgsfull

Klinikk: Laine Wannstam Skrevet

Laine er en god lytter, og kun etter et møte følte jeg at jeg hadde kommet langt i behandlingen. Jeg har gått til henne 5-6 ganger i året i 2 år nå, og er fortsatt ganske fornøyd. Hvis jeg skal gi henne litt kritikk er hun vanskelig å få tak i iblant.

Syntes hun er fantastisk

Klinikk: Laine Wannstam Skrevet

Jeg syntes Laine er fantastisk. Hun lytter, gir råd og setter ting i perspektiv. Ting jeg aldri har forstått har sammenheng, har hun nøstet opp så jeg også klarer å se den røde tråden.

Jeg føler meg heldig som har fått komme til henne.

ble bedt om å holde kjeft

Klinikk: Laine Wannstam Skrevet

jeg har ikke mye posetift å si om laine.

laine gikk ikke i dybden med meg på noen ting å når jeg prøvde å fortelle så ble jeg bedt om å holde kjeft.

Hun har mye å jobbe med

Klinikk: Laine Wannstam Skrevet

Som lege skal du behandle pasienten med respekt og likeverd. Dessverre så kan jeg ikke si at dette er min opplevelse av henne. Dette er noe Laine bør og må jobbe med. Det er viktig at man ikke tenker at man er bedre enn noen annen. Alle er like mye verdt, det er viktig at psykiatere tenker på. Når man møter mennesker som er i kriser, så ikke døm de. Klarer man ikke å respektere pasienten, snakke nedlatende, så har man ikke noe som psykiater å gjøre. I et slikt yrke, jobber man med sårbare mennesker. Viktig at man ikke misbruker sin makt.
Jeg kan dessverre ikke anbefale Laine.