Lorentz Selmer

Askim ØNH, Lorentz Selmer

• Kjevekirurgi og munnhulesykd.
  • Maxillofacial kirurgi
  • Øre-nese-halssykdommer

1981

Askim ØNH Telefonnummer69 88 20 6669 88 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgt. 16 1831 Askim
Lorentz Selmer Telefonnummer69 88 20 6669 88 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgt. 16 1831 Askim

Siste vurderinger av Lorentz Selmer

Klinikk: Askim ØNH Skrevet

Er en kvinne på 49 var hos Askim øre- nese hals i dag..
Jeg har opplevd mye men denne timen jeg hadde var inne 20 min var helt (grusom) arogant og grinete lege🤔jeg sier ikke mye er en rolig pas men når legen slår hardt på min tann og jeg reagere mener han at det må jeg tåle på en nedlatende måte og jeg ønsker å minne på at det er en helt normal reaksjon at man trekker seg litt tilbake.. Undersøkelsen i nese er også meget ubehagelig og det er en naturlig reaksjon at man trekker seg litt tilbake i stolen og jeg fikk sikkelig tilsnakk.. Jeg skal aldri tilbake og jeg anbefaler andre til å tenke seg godt om.. Legen hører heller ikke på hva jeg som pas ønsker å si og Dette betaler jeg for Nei Takk!! Lykke til dere andre pas som har time.. Jeg er selv hjelpepleier og er meget glad i mitt yrke og må på hjerte si at jeg aldri behandler min pas på den måten, kommer aldri til å gjøre det!! Vis du som en sps lege- øre nese hals (Askim) tror du får respekt på den måten har du misforstått.. Lykke til dere andre og vet dere hva.. Sett han på plass dere betaler for timen!! Mvh

Veldig hyggelig og dyktig lege

Klinikk: Lorentz Selmer Skrevet

Har vært hos han flere ganger gjennom oppveksten. Fremstår som en ekstremt kunnskapsrik lege som alltid tar seg god tid. Har til tider spurt om ting som ikke gjelder besøket og han har forklart villig både hva det er og hvordan det eventuelt kan ordnes. Min datter har også vært der og blitt tatt imot med lek og prat så det har føltes trygt. Kan trygt anbefale han

Koselig lege

Klinikk: Lorentz Selmer Skrevet

Grua meg til jeg skulle til han etter å ha lest andres vurderinger,litt alvorlig i begynnelsen . Men gjorde jobben sin og var hyggelig, fleipa litt og var blid etterhvert .
Merka nok min uro😊flink til å lytte,spørre og notere . Som regel smiler mennesker tilbake hvis man selv smiler og er blid 😉
Hyggelig dame i skranken også .
Men respekterer andres oppfatning ,alle er vi forskjellige 😊
Hilsen

Arrogant og slurvete

Klinikk: Askim ØNH Skrevet

Lorentz Selmer lytter dårlig, hopper til antagelser, og konkluderer leeeenge før han besitter hele pasientens egenbeskrivelse av symptomer. Etter min erfaring endret han både diagnose og forslag til behandling flere ganger i løpet av konsultasjonen fordi jeg ga ham mer informasjon - noe som ikke var lett for meg å gjøre - fordi han konkluderte så kjapt og viste seg så lite interessert i hvordan jeg faktisk hadde det. En pasient som er mindre "frampå" enn meg kan fort få vesentlige feildiagnoser med en slik mangelfull behandling.

Arrogant lege

Klinikk: Lorentz Selmer Skrevet

Lite imøtekommende lege, arrogant og lyttet ikke til meg som pasient. Man går til en lege fordi man ikke er frisk og da bør man bli tatt på alvor.