Lorentz Selmer

Askim ØNH, Lorentz Selmer

• Kjevekirurgi og munnhulesykd.
  • Maxillofacial kirurgi
  • Øre-nese-halssykdommer

1981

Askim ØNH Telefonnummer69 88 20 6669 88 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgt. 16 1831 Askim
Lorentz Selmer Telefonnummer69 88 20 6669 88 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgt. 16 1831 Askim

Siste vurderinger av Lorentz Selmer

Koselig lege

Klinikk: Lorentz Selmer Skrevet

Grua meg til jeg skulle til han etter å ha lest andres vurderinger,litt alvorlig i begynnelsen . Men gjorde jobben sin og var hyggelig, fleipa litt og var blid etterhvert .
Merka nok min uro😊flink til å lytte,spørre og notere . Som regel smiler mennesker tilbake hvis man selv smiler og er blid 😉
Hyggelig dame i skranken også .
Men respekterer andres oppfatning ,alle er vi forskjellige 😊
Hilsen

Arrogant og slurvete

Klinikk: Askim ØNH Skrevet

Lorentz Selmer lytter dårlig, hopper til antagelser, og konkluderer leeeenge før han besitter hele pasientens egenbeskrivelse av symptomer. Etter min erfaring endret han både diagnose og forslag til behandling flere ganger i løpet av konsultasjonen fordi jeg ga ham mer informasjon - noe som ikke var lett for meg å gjøre - fordi han konkluderte så kjapt og viste seg så lite interessert i hvordan jeg faktisk hadde det. En pasient som er mindre "frampå" enn meg kan fort få vesentlige feildiagnoser med en slik mangelfull behandling.

Arrogant lege

Klinikk: Lorentz Selmer Skrevet

Lite imøtekommende lege, arrogant og lyttet ikke til meg som pasient. Man går til en lege fordi man ikke er frisk og da bør man bli tatt på alvor.

Hyggelig og imøtekommende.

Klinikk: Lorentz Selmer Skrevet

Flott lege som tok hensyn til skeptisk liten pjokk på 18 måneder. Brukte tid på å få tillit via litt lek og prating. Da gikk undersøkelsen som en drøm etterpå. Anbefaler han absolutt videre.

Faglig og imøtekommende

Klinikk: Lorentz Selmer Skrevet

Meget godt fornøyd med Dr. Selmer. Oppleves profesjonell og imøtekommende. Tok min problemstilling på alvor før undersøkelse og forklarte tydelig planlagt behandlingsforløp fremover for meg.