Morten Moen

Morten Moen er øre-nese-hals-lege i Hamar

Siste vurderinger av Morten Moen

Systemsvikt

Klinikk: Stortorget Øre Nese Hals Klinikk Skrevet

Legen var effektiv han. Var der ikke mer enn 10 min før han ordnet en røntgen-time bestilling for meg. Skulle ha oppfølgingstime med han etter der, men fikk aldri noen innkallelse. Fikk derimot en regning på 810 kr for en time jeg aldri ble innkalt til. Så jeg er jo ikke veldig fornøyd. Litt redd for å be om en re-bestilling av timen, i tilfelle jeg får enda en regning for den uten å ha fått innkallelse.

Dårlig service

Klinikk: Stortorget Øre Nese Hals Klinikk Skrevet

Fastlegen min har sendt henvisning for utredning av hørsel. Jeg får ingen innkalling, men plutselig får jeg regning via Pasientskyappen på 800 kroner for en time jeg ikke har fått innkalling til. Hva med å benytte Pasientskyappen til innkalling også? I ettertid har jeg gjentatte ganger forsøkt å få tak i dem på telefonen, noe som er fullstendig umulig.
Håpløst opplegg!

Rask og uinteressert

Klinikk: Stortorget Øre Nese Hals Klinikk Skrevet

Alle kan ha en dårlig dag, også leger. Derfor kan jeg rett og slett ha vært uheldig.
Opplevde konsultasjonen som rask og overfladisk. Legen var mer opptatt av at jeg røyker (noe jeg selvsagt bør slutte med) enn hva som eventuelt feilte meg. Fikk resept på medisiner uten informasjon om hva de skulle hjelpe for. Dr. Moen er sikkert en dyktig spesialist men denne konsultasjonen var ikke vellykket.

Profesjonell

Effektiv og profesjonell!
En som kan jobben sin.
Fikk time raskt.
Jeg har ikke noe å klage på.
Kan bare anbefales!

Meget dyktig

Klinikk: Stortorget Øre Nese Hals Klinikk Skrevet

Dyktig spesialist, ser helheten, forklarer godt og kommer med gode tips til hverdagen. Fikk time raskt med henvisning. Anbefales!