Nils P Lilledahl

Oslo Øyelegesenter

Øyesykdommer

1978

Oslo Øyelegesenter Telefonnummer22 93 12 6022 93 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo
Nils P Lilledahl er Øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Nils P Lilledahl

Senteret ok, Nils Petter Lilledahl langt fra ok.

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Havnet hos denne mannen 2 ganger i sommerferien fordi min faste lege var på ferie.Først tenkte jeg dette må være en gammal pensjonert lege de har hentet inn. Han er blottet for manerer, empati , evnen til å lytte.
At Oslo øyelegesenter har legen ansatt kan jeg ikke forstå, han var ikke villig til å lytte, hans undersøkelser var mangelfulle, han kvervulrerer og spiller intetanede når jeg forklarer ting litt galt, altså ikke på legespråk. Måtte krangle meg til sykemelding, han justerer ikke benken sik at jeg detter nesten ut av stolen, og tillegg da jeg ba om papir pga øyedråper om svir og øynene renner litt, trekker han esken til seg, og sier NEI!!! Hold dere unna!

Dårlig og ubehagelig opplevelse

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Først og fremst var han halv time forsinket. Jeg hadde fått henvisning fra legen min om å fjerne en kvise på øyelokket som jeg trodde forårsaket kløe på øyet. Jeg forklarte ham hvorfor jeg var der og fortalte om kløe på øyelokket. Han leste opp henvisningen, lot meg ikke snakke. Jeg var bokstavelig talt innom hos han i kun 4 minutter. Han lot meg ikke snakke, og ignorerte meg når jeg sa noe. Jeg fortalte ham at jeg tidligere har hart eksem, dette ignorerte han også. Han skrev ingen ingen øyekrem til meg for å lindre kløe eller ga meg noen råd/tips om hva jeg selv kunne gjøre. Ga meg bare en ny time for å fjerne den kvisa jeg hadde på øyelokket. Han var IKKE kompetent i det hele tatt. Så meg ikke inn i øyner, så kun på pcen, snakket ikke med meg og ignorerte meg dersom jeg sa noe. Følte meg rett og slett nede da jeg gikk derifra og hadde betalt 345 kr for 4 min UTEN å få hjelp! Jeg dro ut til resepsjonisten og sa at jeg ønsket å bytte øyelege, men fikk vite at da må jeg ha en ny henvisning fra fastlegen 😖 Dårligste legen jeg har vært hos! Hold dere unna ham! Dere vil ikke betale 400 kr og ikke få hjelp eller tips/råd!! Jeg vil ikke engang vite hva kvisa på øyelokket kunne komme av, og det har jeg krav på! Han verken lyttet eller snakket til meg!

Uinteressert i meg som pasient

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Ventet i 6 måneder for å få time, og så får jeg ikke mer enn ca 5 minutter hos legen. Pasienten som hadde time før meg møtte ikke, så det burde ha vært nok tid til å behandle meg med respekt og svare ordentlig på spørsmålene mine.

Han gjorde undersøkelsen kjempe fort. Han skiftet mellom de forskjellige glassene man ser igjennom i maskinen så fort at jeg ikke klarte å henge med, og svare på hvilke jeg så klarest igjennom. Da ble han irritert. Han var frekk og arrogant, og sa nesten ingenting. Han var direkte uinteressert i å svare på spørsmålene mine. Jeg lurer nå på om han gjorde en god nok jobb med å undersøke hvilke styrke jeg trenger på brillene, eller om jeg burde gjøre undersøkelsen en gang til.

Dårlig opplevelse

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Det var ingen grei opplevelse å bli undersøkt hos han, hørte ikke på det jeg hadde å si, var arrogant og undersøkte øyet mitt i 1 minutt og sa "Nei, det er ingenting som feiler deg" når jeg prøvde å spørre hva plagene kunne komme av gjentok han det ha sa og ba meg gå. Snakket til meg som om jeg var dum og hadde et kroppsspråk som ga tydelig uttrykk for det. Anbefaler ikke denne legen.

Faglig meget sterk

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Når jeg går til legen, er det tre kriterier som gjelder:
Faglig dyktighet, faglig dyktighet og faglig dyktighet.
Nils P Lilledahl oppfyller alle disse tre kriteriene hundre prosent.
At han i tllegg var nøktern, klokkeklar og effektiv, bare understreket den svært gode undersøkelsen før operasjon.