Nils P Lilledahl

Oslo Øyelegesenter

Øyesykdommer

1978

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nils P Lilledahl er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Nils P Lilledahl

Arrogant og nedlatende

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Styr unna! Aldri opplevd en så arrogant og nedlatende lege. Denne mannen bør pensjoneres.

Mitt første og siste besøk her.

Snakker ikke til meg

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Jeg har gitt ham tre sjanser, men slutter. Hvorfor vil han være lege hvis han ikke vil snakke med pasientene? Ser nå på legelisten at mange har samme problem med ham. Det er tydeligvis ikke noe han bryr seg om.

Anbefaler ikke denne legen!

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Denne legen anbefales ikke! Jeg var hos han i dag pga kul på øyelokket, han ville ikke se på meg engang da jeg kom inn. Han vasket ikke utstyret, og brydde seg ikke om jeg satt godt i stolen eller ikke. Han var veldig nedlatende, og snakket til meg som om jeg ikke kunne noe. Da jeg spurte om hva jeg kunne gjøre for å bli kvitt den så sa han at jeg kunne vente i 5 mnd til, eller utføre en operasjon. Jeg vil ha operasjon, men helst ikke hos han. Jeg spurte i skranken om jeg kunne bytte lege, men da så de dumt på meg. Jeg anbefaler ikke å dra til denne øyeklinikken, utrolig dårlig service av de ansatte!

Arrogant og lite interessert i å utøve god service

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Jeg var hos han to ganger. Jeg tenkte at han må ha fått dårlige nyheter siden han var så sur. Han svarte ikke på mine spørsmål. Jeg var opptatt av om jeg fortsatt skulle bruke samme styrke på brillene som tidligere etter operasjonen. Da jeg informerte om styrken på brillene mine, sa han med forakt i stemmen, at den var helt feil. Jeg fikk ikke med meg hvilken styrke han mente ville være riktig, og spurte om han kunne skrive det ned. Han ristet på hodet, og sa at det kunne han ikke gjøre, det var optikerens ansvar. Kanskje det stemmer, men siden han allerede hadde klart hvilken styrke som er riktig, kunne han enten gjentatt det eller skrevet det ned.Er det ikke vanlig folkeskikk at man reiser seg når man håndhilser?

Senteret ok, Nils Petter Lilledahl langt fra ok.

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Havnet hos denne mannen 2 ganger i sommerferien fordi min faste lege var på ferie.Først tenkte jeg dette må være en gammal pensjonert lege de har hentet inn. Han er blottet for manerer, empati , evnen til å lytte.
At Oslo øyelegesenter har legen ansatt kan jeg ikke forstå, han var ikke villig til å lytte, hans undersøkelser var mangelfulle, han kvervulrerer og spiller intetanede når jeg forklarer ting litt galt, altså ikke på legespråk. Måtte krangle meg til sykemelding, han justerer ikke benken sik at jeg detter nesten ut av stolen, og tillegg da jeg ba om papir pga øyedråper om svir og øynene renner litt, trekker han esken til seg, og sier NEI!!! Hold dere unna!