Olav-Øistein Nerheim

Olav-Øistein Nerheim er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Olav-Øistein Nerheim

Effektiv, saklig, ser helheten

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

Nerheim er kunnskapsrik og lyttende og ser helheten. Utfører kontroll nøye og hjelper til å forstå situasjonen. God som rådgiver. Dyktig, kunnskapsrik. Jeg kan anbefale ham.

Effektiv og særdeles kompetent

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Jeg var hos Nerheim våren 2017 med svært kraftig og potensielt farlig øreverk. Nerheim fremstod som uvanlig kompetent. Videre er han svært effektiv. Han driver ikke med dikkedarer så jeg vil på det sterkeste anbefale å mentalt forberede sprsielt barn til seansen, at det vil gå fort, kan være smertefullt og at legen ikke vil forberede pasienten på det som skal skje. Og still han spørsmål uten å bli fornærmet over korte litt arrogante svar.

Jeg tror det er viktig å være klar over at Nerheim behandler mange pasienter med svært alvorlige og smertefulle plager og sykdommer (langt værre enn det jeg var utsatt for) og at han har svært stor pågang. Gjennom sin måte å behandle på rekker han svært mange pasienter som ellers ville ha måttet stå på ekstremt lange ventelister og/eller gått til andre mindre kompetetente leger.

Mitt råd: Har du en alvorlig lidelse, gå til Nerheim, da får du raskt time. Har du ikke det, glem Nerheim og gå til en annen.

Arrogant, overbelastet og lite trivelig

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har flere pasienter samtidig, veldig forsinket. Uinteressert i det pasienten har å si. Snakker nedlatende til pasienten og er arrogant. Forklarer lite om noe.

hardhendt og i hastverk

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

jeg har nå vært pasient hos dr. Nerheim i over ett år. første gangen jeg var der fikk jeg en diagnose relevant til ørene/hørsel. han ga derimot ikke noe ytterligere informasjon om hvordan det har oppstått/hvordan behandle det.
var i han i dag for en sjekk. måtte vente i over 2 timer før jeg fikk se ham.
han gir enda lite informasjon og taler svært nedlatende. gir frekke svar ved spørsmål.
han gir gode diagnoser og virker veldig kompetent, derimot er han dårlig for å formidle informasjon. det er ikke tvil om at han kan det han snakker om.

Kan ikke håndtere barn, dårlig opplevelse

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har vært hos Nerheim 10 ganger + med vår sønn på nå 4,5år. Går alltid ut med en dårlig opplevelse og sitter igjen med lite info. Opplever ham som hardhendt, lite tålmodig ovenfor barnet og lite tilbakemelding. Må selv spørre for å få svar på ting som burde vært naturlig å få vite etter undersøkelsen. Jeg ville ikke anbefalt andre med barn å dra hit!!!
Har veldig god erfaring med hun som tar hørselstestene. Veldig flink med barn.