Oscar Løvdal

Oslo Øre Nese Hals

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1982)

Oslo Øre Nese Hals Telefonnummer22 93 04 5022 93 04 ...
Valkyriegt. 8, Majorstuhuset 0366 Oslo
Oscar Løvdal er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Oscar Løvdal

Usedvanlig positiv opplevelse

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Ble henvist til Dr. Løvdal pga. hyppige, hver dag i to uker, neseblødninger. Det tok noen uker før jeg fikk time og det var vel verdt ventetiden! Legen var trygg, kunnskapsrik, grundig og tok seg god tid. Han lyttet og svarte på alle mine spørsmål. Det var hele tiden en god toveis kommunikasjon. Jeg fikk beskjed om bare å ta kontakt direkte hvis noen av symptomene skulle oppstå igjen.

En meget positiv opplevelse

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg følte meg trygg fra første stund da jeg møtte dr. Løvdal. Han har en meget behagelig fremtoning, undersøker grundig, er lydhør, gir god informasjon - i det hele tatt en veldig positiv opplevelse. Jeg kom inn på hans kontor med en uavklart situasjon og gikk derfra beroliget og med god oversikt. Det gjorde godt! Så tusen takk!

Veldig usjarmerende lege

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg hadde fått denne etterlengtede timen for min datter på 2 mnd som sliter med inntak av mat og gledet meg til den store forandringen det ville bli nå etter et lite inngrep på tungebåndet hennes.
Dette skjedde ikke.
Før han undersøkte henne ble jeg beskyldt for å snakke bare ves. Han sa rett ut at hvis det var noe galt hadde de sett det på sykehuset hun ble født, så sa han: "Hvem mener det er stramt?", til deretter si: "Hva har dette med amming å gjøre, kanskje du bare ammer feil ?". Etter at han fikk sagt sitt så tok han endelig tid til å se på munnen hennes hvor han bekreftet at den var stram, men ønsket ikke å gjøre noe med dette, han sa også noe som: "Vi gjør ikke dette her", noe jeg synes var veldig rart, og sa at han ville ha en "second opinion" fra en poliklinikk. Må understreke at to leger før ham hadde sett på henne og henvist meg da til Dr. Løvdal, som skal da være spesialisten.
Under samtalen vår så var han veldig uinteressert i det jeg sa og trodde heller ikke på informasjon jeg ga ham ang. min datter; som vekst kurven hennes.
Dermed ble jeg vist til døren uten stort mye informasjon om hva han tenkte eller konkluderte om tungebåndet hennes. Han fikk meg til å miste all håp om å få hjelp til min datter.
Idag fikk beskjed om at poliklinikken har avslått å møte meg. Lurer veldig på hva han skrev på journalen min til dem. Jeg anbefaler ham ikke! Dette er en veldig usympatisk og uprofesjonell lege på alle måter.
Jeg ønsker ingen andre foreldre det møtet jeg fikk med ham.

Uvanlig bra

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Leste noen negative anmeldelser og visste ikke helt hva som ventet, men synes det var uvanlig bra. Fikk trygghet på at han kan faget og skjønte mine utfordringer, med en tydelig kommunikasjon uten noe arroganse som jeg har opplevd fra legespesialister tidligere. Føler at jeg endelig fikk en plan på utfordringer jeg har hatt i flere år.

Meget bra.

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Fikk raskt time etter henvisn fra faslege. Kjekt med sms melding dagen før time. Hos øecen; meget netthendt og grundig undersøkelse. Profesjonell, forklarende og hyggelig. Takk for god hjelp!