Oscar Løvdal

Oslo Øre Nese Hals

Øre-nese-halssykdommer

1982

Oslo Øre Nese Hals Telefonnummer22 93 04 5022 93 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valkyriegt. 8, Majorstuhuset 0366 Oslo
Oscar Løvdal er Øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Oscar Løvdal

Vældig sympatisk og professionel

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg fik foretaget et mindre indgreb, som forløb fuldstændig efter planen. Dr. Løvdal er utrolig kompetent og man føler sig 100% i trygge hænder. Kan kun give ham mine bedste anbefalinger.

Meget dyktig

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Oscar virket meget dyktig. Selv om han jobber effektivt har han en beroligende personlighet.
Det var fantastisk å få behandling for øret mitt etter jeg hadde slitt i 8 mndr. med øret mitt.

Samlebånd og empatiløst

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Hadde endelig fått time til min sønn, som vi hadde ventet lenge på. Vi bærer på alvorlig bekymring da de ikke finner ut av hva som ikke stemmer med gutten min. Fant ikke frem til legekontoret da jeg baserte meg på innkallelsen og info jeg fikk der. Jeg prøvde å ringe for å finne frem, men tlf var stengt. Gikk inn i Majorstuahuset på midten, og endte med å komme 7 min for sen. Ble møtt av en mindre forståelsesfull person i resepsjonen. Ble møtt med at det ikke var sikkert jeg fikk timen. Etter å ha ventet en stund ble jeg kalt inn i resepsjonen for å få beskjed om at jeg var for sen og ikke fikk komme til. Fair, de må holde seg til listene sine slik at de ikke blir forsinket.. konsultasjonen som var satt av var på kun15 min, jeg var der 0837, da jeg hadde time 0830...men jeg fant ikke frem! Dårlig info på innkallelsen. Og vi er ikke er samlebånd, vi er mennesker med ulike utfordringer.
Hadde avvisningen blitt gitt på en hyggeligere måte kunne jeg stått i det, men kaldt og lite menneskevennlig. Timen var viktig.

Trygg og tålmodig med engstelig barn

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Løvdahl hadde oppfølging med min datter fra hun var to år til hun var fem år. Vi følte oss veldig godt ivaretatt og datteren vår fikk god hjelp. Hun fikk etterhvert dren i begge ørene og dette ble fulgt opp. Han klarte etterhvert å gjøre vår datter trygg under undersøkelsene av ørene. Det var betryggende at legefellesskapet kunne ta seg av alt, også å sette i dren under narkose, da med en annen lege og anestesilege til stede. Jeg har anbefalt Løvdahl og legefellesskapet til andre.

Lite interessert i pasienten

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Virker som han er en faglig dyktig lege, men kommunikasjon med pasienten bar preg av legearroganse og lite vilje til å høre på hva pasienten har å si. Av den grunn ville jeg aldri gått til denne legen igjen. Jeg var en av de som leste den tidligere negative evalueringen nedenfor og ikke kunne tro at den kunne stemme. Bestilte derfor time hos Løvdal basert på de mer positive evalueringene. Dessverre endte jeg opp med en tilsvarende opplevelse, hvor jeg opplevde at jeg ikke ble hørt, følte meg nærmest kastet på dør før timen var ferdig og ble også snakket nedlatende til ute på venterommet på vei ut. Jeg synes man bør bli behandlet med respekt når man er hos legen, og min erfaring ble dessverre det motsatte.