Oscar Løvdal

Oscar Løvdal er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Oscar Løvdal

Meget bra.

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Fikk raskt time etter henvisn fra faslege. Kjekt med sms melding dagen før time. Hos øecen; meget netthendt og grundig undersøkelse. Profesjonell, forklarende og hyggelig. Takk for god hjelp!

Trygg og svært god med barn

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg var hos Dr Løvdal med min sønn på fire år. Dr. Løvdal har en rolig og trygg framtoning og klarte å få sønnen min til å slappe av ved å forklare ham alt som skulle skje underveis i undersøkelsen. Vi fikk også god og tydelig informasjon om videre oppfølging. Kan varmt anbefale Dr. Løvdal både til voksne og barn.

Vældig sympatisk og professionel

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg fik foretaget et mindre indgreb, som forløb fuldstændig efter planen. Dr. Løvdal er utrolig kompetent og man føler sig 100% i trygge hænder. Kan kun give ham mine bedste anbefalinger.

Meget dyktig

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Oscar virket meget dyktig. Selv om han jobber effektivt har han en beroligende personlighet.
Det var fantastisk å få behandling for øret mitt etter jeg hadde slitt i 8 mndr. med øret mitt.

Samlebånd og empatiløst

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Hadde endelig fått time til min sønn, som vi hadde ventet lenge på. Vi bærer på alvorlig bekymring da de ikke finner ut av hva som ikke stemmer med gutten min. Fant ikke frem til legekontoret da jeg baserte meg på innkallelsen og info jeg fikk der. Jeg prøvde å ringe for å finne frem, men tlf var stengt. Gikk inn i Majorstuahuset på midten, og endte med å komme 7 min for sen. Ble møtt av en mindre forståelsesfull person i resepsjonen. Ble møtt med at det ikke var sikkert jeg fikk timen. Etter å ha ventet en stund ble jeg kalt inn i resepsjonen for å få beskjed om at jeg var for sen og ikke fikk komme til. Fair, de må holde seg til listene sine slik at de ikke blir forsinket.. konsultasjonen som var satt av var på kun15 min, jeg var der 0837, da jeg hadde time 0830...men jeg fant ikke frem! Dårlig info på innkallelsen. Og vi er ikke er samlebånd, vi er mennesker med ulike utfordringer.
Hadde avvisningen blitt gitt på en hyggeligere måte kunne jeg stått i det, men kaldt og lite menneskevennlig. Timen var viktig.