Øystein Eskeland

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2000)

Øystein Eskeland er øre-nese-hals-lege i Frogn

Siste vurderinger av Øystein Eskeland

Meget dyktig og flink lege

Klinikk: Drøbak Øre Nese Hals Skrevet

Har akkurat operert nesen hos Øystein og han er meget flink. Han er flink på å forklare og tar seg tid. Her kan man føle seg trygg , han kan det han driver med. Annbefaler virkelig Øystein.

Meget fornøyd

Klinikk: Drøbak Øre Nese Hals Skrevet

Veldig dyktig og profesjonelle lege, fikk godt forklart om hvordan og hva som skulle utføres, og det var jeg meget fornøyd med.

Hyggelig og faglig sterk lege!

Klinikk: Drøbak Øre Nese Hals Skrevet

Har gått til Eskeland de siste to årene, og har aldri hatt en dårlig erfaring. Han tar seg god tid, og lytter når man forteller. Han viser god forståelse for pasienten sine behov og bekymringer. I tillegg fremstår han som veldig trygg, og han har definitivt peiling på det han driver med. Anbefales på det sterkeste!

Veldig trygt

Klinikk: Drøbak Øre Nese Hals Skrevet

Den kontakt jeg har hatt gjennom årene, veldig grundig, trygt og en følelse av svært stor faglig dyktighet-

Vanskelig å kontakte

Klinikk: Drøbak Øre Nese Hals Skrevet

Kunne ikke kontaktes i telefontiden 26.02.2018. Ved 5 forsøk på å ringe med 10 min intervaller ble det bare lagdt på røret etter første ringetone.

Vi beklager veldig at du opplevde dette. Mandag etter vinterferien hadde vi veldig stor pågang. Telefonsentralen vår takler bare 6 innkommende samtaler samtidig. Dette jobber vi med å utbedre. Vi kan også nås via: Helserespond app eller https://helserespons.no/internettbestilling/ore/ eller SMS til 2097, start medling med øre, navn og fødselsdato og hva det gjelder. Mvh Drøbak Øre Nese Hals

Besvart av Øystein Eskeland