Øyvind Gårud

Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Øre-nese-halssykdommer

1978

Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Telefonnummer67 90 15 0067 90 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgt. 3 1473 Lørenskog
Øyvind Gårud er Øre-nese-hals-lege i Lørenskog

1 vurdering

Siste vurderinger av Øyvind Gårud

Dårlig erfaring

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Jeg har vært hos denne legen ved to anledninger. Dessverre har jeg begge ganger blitt møtt av en helt uinteressert og lite engasjert lege. Han fremstår som utilpass, bruker 20 sekunder på å undersøke deg. Er helt uinteressert i sykehistorien din og å høre om symptomene du har. Et av apparatene han skulle undersøke med fungerte ikke, og han svarte da med at "vi hadde sikkert ikke funnet noe der uansett". Jeg har fått mer ut av å google problemene mine enn å være hos denne legen. Han er sikkert et bra menneske og en dyktig lege med mye utdannelse, men når det gjelder kommunikasjon får han strykprosent hos meg.

Rask og god behandlig

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Ble trodd og tatt på alvor. Kort ventetid, kom inn til avtalt tid. Var liyt betenkt etter å ha lest hva andre skriver her, men det inntrykket snudde han med en gang. Helt super behandling og jeg følte med trygg.

Aldri mer!!

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Noe mer nedlatende lege skal man lete lenge etter. Blir ikke tatt på alvor og er rett og slett frekk vis du misforstår eller spør om noe.

Møtte han ikke engang

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Våknet natt til fredag med så hovne mandler at jeg ikke kunne prate eller spise og gjorde fryktelig vondt å svelge. Dro til fastlegen 0700 og han henviste meg direkte til Diploma med "Øyeblikkelig hjelp" skrevet på henvisning. Damen i skranken på Diploma sa at legen måtte se på henvisningen og at de skulle ringe meg eller sende sms, noe som er merkelig når det kreves øyeblikkelig hjelp. Jeg kunne jo ikke prate så jeg dro hjem og ventet, og ventet. Hørte aldri noe fra de! Utrolig behandling! Nå er jeg på vei til legevakten

Veldig fornøyd

Klinikk: Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer Skrevet

Fikk endelig hjelp for øre plager jeg mer eller mindre har slitt med i flere år, og som fastleger ikke har klart å hjelpe meg med. Jeg følte også at jeg ble tatt på alvor, så jeg er veldig fornøyd!