Petter Hallmo

Bogstadveien ØNH

Øre-nese-halssykdommer

1978

Bogstadveien ØNH Telefonnummer22 93 07 7022 93 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 36 0366 Oslo
Petter Hallmo er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Petter Hallmo

Lite sympatisk lege

Klinikk: Bogstadveien ØNH Skrevet

Denne legen er ikke opptatt av å lytte til sine pasienter.
Han gjennomfører sin undersøkelse uten å informere hva han gjør,eller hvorfor han gjør de ulike undersøkelsene.
De som forventer å få noe svar på sine problemer bør absolutt gå til en annen lege.
Ikke kast bort tid og penger!

Likegyldig og usympatisk

Klinikk: Bogstadveien ØNH Skrevet

Var hos en meget likegyldig Petter Hallmo som sa jeg hadde et problem med øret som satt i sneglhuset og at jeg kunne ta en utredning om jeg ville til ca 40 000,-
Videre sa han at det "bare var" å sette inn høreapparat.
Det var hans diagnose etter 5 raske minutter.

Jeg kan ikke se at dere er tjent med å ha så usympatisk og likegyldig lege i deres team!

Provoserende og likegyldig

Klinikk: Bogstadveien ØNH Skrevet

Oppfattet Petter som en provoserende, likegyldig og utålmodig lege som viste liten interesse i å lytte til hva jeg hadde å si og er mer opptatt av sine egne ord og papirer. En lege som er så uengasjert og uinteressert burde i mine øyne ikke vært oppført på liste for spesialister i det offentlige. Kanskje han har hatt bedre dager tidligere i karrieren. Av alle legebesøk jeg har erfart er dette den minst imøtekommende opplevelsen. Anbefaler at du får time hos en annen lege.

Kunnskapsrik

Klinikk: Bogstadveien ØNH Skrevet

Hallmo brukte god tid til å prate med meg om mitt problem før han gjorde en fysisk undersøkelse. Fant raskt ut av problemet mitt og ga meg god informasjon om veien videre.
Jeg var første pasienten for dagen og fikk komme inn 10min før timen.
Hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik.

Kontoret hans er gammelt og veldig slitent...

Styr unna!

Klinikk: Bogstadveien ØNH Skrevet

Hallmo viste seg å være ute av stand til å lytte og mer opptatt av PC'n og å avbryte for å påpeke at han selv er eksperten når spørsmål fra meg som pasient ble stilt og tanker ble delt. Spørsmål og tanker som jeg mener er relevante, ikke bare for problemstillingen men også for noe så trivielt som å bli hørt etter lang ventetid for å få time.

Selvfølgelig vet nok Hallmo mer enn de fleste pasienter teknisk sett men hva hjelper det når han ikke kan lytte, er nedlatende, sitter 2 meter unna med armer og ben i kryss samtidig som han generaliserer problemet. Den lille tiden han brukte virket å være mot hans vilje om å hjelpe, alt annet var kun rutine.

En lite hyggelig opplevelse med lege som ble småprovosert av vanlige spørsmål og er mest ivrig på å bli ferdig for å få inn neste pasient.

Unner ingen denne opplevelsen. Kanskje også verdt å nevne at kontoret til Hallmo var litt som å komme inn i en bruktbutikk fra 80 tallet selvom dette alene ikke er avgjørende for opplevelsen.

Kommer ikke på noe positivt å nevne dessverre.