Petter Hallmo

Petter Hallmo er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Petter Hallmo

Hyggelig og interresert

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Jeg opplevde besøket hos legen positivt. Han lyttet, viste interesse og undersøkte meg grundig. Han har mye erfaring.
Stolen var gammel, men fungerte godt.

Dårlig erfaring.

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Gikk til ham i over et år for kronisk bihulebetennelse. Føltes ikke som om han tok meg på alvor. Bruker veldig kort tid, er litt avfeiende.

Overraskende hyggelig lege!

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Undersøkte meg nøye. Tok tester, forklarte underveis. og lytta oppriktig på det jeg sa, kom med råd og fikk diagnose.
Hyggelig og smilende lege. Følte meg godt ivaretatt der. Rent og fint kontor. Kommer gjerne tilbake til kontroll hos han ved behov,

Dårlig kommunikasjon

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Støtter oppunder andre mindre positive tilbakemeldinger som er gitt. Han kommuniserer svært lite og du går ut av døren uten å vite hva som skjer. I mitt tilfelle skulle det sendes en henvisning til videre undersøkelser, men det viser seg etter 4 uker at de har glemt å sende henvisningen. Hvorvidt det er lege eller resepsjon som surrer er uklart. Men, her MÅ du følge opp selv. Jeg ville bedt om å få henvisning et annet sted

Ikke trygg og kunnskapsrik, gammel lege gått ut på dato.

Klinikk: Bogstadveien Øre Nese Hals Skrevet

Dr, Hallmo. Ingen informasjon om hva han gjør!
Han sier alltid at alt er bra! Hvorfor går man da til en "såkalt" spesialist? Han oversender faktura bestandig, selvom man har frikort, tar de betaling og sier man skal ha rekvisisjon, noe som ikke er tilfelle iflg, min fastlege. Mottar alltid faktura i etterkant, tiltross for at man har frikort og de sier det er ingen ting å betale. Man blir stresset, legen bruker meget kort tid og du får ikke svar på det du spør om.
Jeg spurte om epikrise, da virket han brydd og sur. ?
NN NN (Anonymisert av moderator) i resepsjonen er meget uprofesjonell og nebbete og frekk i sin talemåte.
En meget dårlig opplevelse opptil flere ganger, de virker sure og ikke imøtekommende.
Ingen god opplevelse.

Audiologene derimot er meget profesjonelle og meget hyggelige. De svarer på alt man spør om og utfører en meget god behandling.5 terningkast!