Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland

Frode Amland

Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Om

Klinikksjef dr. Frode Amland er spesialist i plastikkirurgi og generell kirurgi, og er blant landets mest erfarne og dyktige kirurger innen liposkulptur / fettsuging. Han har doktorgrad (PhD) og har også veiledet en doktorgrad innen feltet. Dr. Amland er å betrakte som en nestor i det plastikkirurgiske miljøet og har blant annet jobbet som overlege ved Rikshospitalet i Oslo og var med å starte Nobel Clinic. Han har spesialisert seg innen ansiktskirurgi som facelift, øvre- og nedre øyelokksplastikk, fettsuging (liposkulptur) og brystforstørrelse med fettransplantasjon til bryst.

Bestill time til en uforpliktende konsultasjon.

Les mer om dr. Amland her.

• Gastroenterologisk kirurgi
  • Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

Autorisasjon (1979)

Siste vurderinger av Frode Amland

Flott opplevelse

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Meget fornøyd med facelift operasjonen hos Dr. Frode Amland.
God informasjon om operasjonen under konsultasjonen, og god vurdering av meg som pasient. Dyktig kirurg og et flott team rundt han.

Svært fornøyd🤗

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Kjempefornøyd med øyenlokkoperasjonen🤗
Er du i tvil hva du skal gjøre… kjør på.
Klikken har profesjonell kunnskap /erfaring og resultatet blir toppers👍🙏🥰
[navn fjernet av moderator]

Fantastisk resultat

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Brystkirurgi etter 3 fødsler, fantastisk jobb, og nå 10 år etter ser det like flott ut! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Takk!!!

Dyktig lege!

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Fantastisk dyktig og profesjonell lege! Tok brystforstørrelse hos han, og jeg merket at han ikke ville tjene penger. Han spurte meg mange spørsmål på konsultasjon, for å forsikre seg om at jeg var innafor gruppen til å kunne ta. Han spurte også flere ganger om jeg var sikker, og svarte godt på mine spørsmål. Fikk også raskt time til operasjon på klinikken, som den gang het, Teres Nobel Ryen.