Sjur Braaten

Generell kirurg og ortopedisk kirurg

• Generell kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi (gren)

Autorisasjon (2012)

Volvat Storo Telefonnummer0243002430 ...
Vitaminveien 1A 0485 Oslo

Siste vurderinger av Sjur Braaten

Jeg fikk ny bursdag

Klinikk: Volvat Ulriksdal Skrevet

En skade i ryggen gjorde at jeg levde i et konstant smertehelvete. Lite nattesøvn, masse smerter. Etter å ha forsøkt med fysioterapi og kiropraktor kom jeg til en nevrolog ved et offentlig sykehus. Han sa at det ikke var noe i veien med min rygg. Tilfeldigheter gjorde at jeg kom i kontakt med Sjur Braaten. Han fant feilen, opererte og ga meg et nytt liv.

En meget hyggelig mann som tok meg på alvor. Et fantastisk opphold på klinikken. Sykepleiere som bare må oppleves.

Fire og et halvt år siden jeg ble operert. Jeg ble 100 % smertefri og fikk et nytt liv. Jeg var på tur mot å bli lenket til en rullestol. I dag er jeg i full jobb. Resultatet av det Sjur Braaten gjorde betyr så mye at jeg nå regner operasjonsdagen som min andre fødselsdag.

Høy kompetanse, trygg og profesjonell

Klinikk: Volvat Ulriksdal Skrevet

Dr. Sjur Braaten reddet livet mitt. Desperat etter mange år med ryggproblemer, ingen livskvalitet, sliten og isolert og en kasteball i det offentlige, ble jeg endelig tatt på alvor og fikk raskt operasjon.
En skiveprotese satt inn og jeg er etter kort tid på full fart tilbake til livet igjen.
Jeg kan ikke få takket dr. Braaten og teamet hans nok. Jeg har fått en ny start og livskvaliteten tilbake.
Det er en skam at det offentlige helsenorge ikke tilbyr denne type operasjon.

Reddet livet mitt

Klinikk: Volvat Ulriksdal Skrevet

Sjur reddet livet mitt fra å fungere 20% til 100% for snart 5 år siden. Neste skritt var ufør, hadde jeg ikke blitt tipset om han. Jeg er så takknemlig at ord kan ikke beskrive det. Sliter du med ryggen, gjør deg selv en tjeneste og oppsøk Sjur!

Reddet livet mitt :)

Klinikk: Volvat Ulriksdal Skrevet

Sjur reddet livet mitt. Da hverken lege eller SUS ville gjøre noe, så visste Sjur akkurat hva som var galt.

To titan skiveproteser senere og jeg er reddet.

Har du problemer med ryggen så oppsøk Sjur v/Volvat ASAP.

Vet ikke hvordan jeg får takket ham og hans team nok?!

Kan sterkt anbefales :)

Engasjert, profesjonell, dedikert, empatisk

Klinikk: Volvat Ulriksdal Skrevet

Skilte seg ut fra alle andre jeg har møtt på min vei med omfattende ryggproblemer. Kunne hjelpe der alle andre ga opp. Jeg fikk et nytt liv etter møte med Braathen. Han ga seg ikke før jeg var frisk.