Sverre Dølvik

Agro ØNH-klinikk

Øre-nese-halssykdommer

1981

Agro ØNH-klinikk Telefonnummer66 75 21 2166 75 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankvn. 1 1383 Asker
Sverre Dølvik er øre-nese-hals-lege i Asker

Siste vurderinger av Sverre Dølvik

Utrolig dyktig lege.

Klinikk: Agro ØNH-klinikk Skrevet

Sverre opplevde jeg som forståelsesfull, faglig dyktig og han lyttet til det jeg hadde å si. Han fant raskt ut av problemet mitt og henviste meg videre til operasjon. Alt i alt strålende fornøyd! Det som dessverre trekker ned er den kvinnelige resepsjonisten som jeg opplevde som utrolig hånlig, spydig og falt overhodet ikke i smak hos meg.

Dyktig og genuin

Klinikk: Agro ØNH-klinikk Skrevet

Alltid fått total oppmerksomhet, både mitt barn og jeg, og han lytter og har tid. Tillitsvekkende og hyggelig.

Eksemplarisk pasientbehandling

Klinikk: Agro ØNH-klinikk Skrevet

Med henvisning fra min fastlege oppsøkte jeg i dag Agro ØNH-klinikk for en akuttsituasjon. Etter minimal ventetid ble jeg ropt inn mellom to andre pasienter. Jeg opplevde lege Sverre Dølvik som interessert, vennlig og effektiv. En svært positiv opplevelse!

En meget dyktig spesialist!

Klinikk: Agro ØNH-klinikk Skrevet

Sverre er en meget dyktig mann som KAN faget sitt! Han ser sammenhenger og gir deg den beste service. Han reddet faktisk mitt liv følte jeg, i mange år med sin kunnskap. Han stoler på pasientene sine, lytter og "ser" deg som et menneske og ikke en "diagnose". All ære til Sverre Dølvik. Som også samarbeider godt med andre leger.

En utrolig dyktig lege. Han lytter til pasienten og er interessert i å faktisk løse pasientens problem.

Klinikk: Agro ØNH-klinikk Skrevet

Sverre Dølvik er veldig flink med pasientene. Han virker faglig dyktig og interessert i å løse problemet, hvilket nok forklarer at det var flere som anbefalte ham til oss. Sønnen vår synes det er topp å gå til Dr. Dølvik, for han er omsorgsfull og tar hensyn til at det er en ung pasient. Vi fikk også raskt time da sønnen vår trengte hjelp, og det setter vi stor pris på. Sverre Dølvik og klinikken hans anbefales derfor på det varmeste.