Torbjørn Tvedten

Senter for terapi og veiledning

Psykiatri

Autorisasjon (1987)

Torbjørn Tvedten er psykiater i Skien

Siste vurderinger av Torbjørn Tvedten

Utrolig flink psykiater, Bra kognitiv og medisinsk behandling.

Klinikk: Senter for terapi og veiledning Skrevet

Torbjørn Tvedten er den desidert beste psykiateren innen sitt felt, han kan virkelig det han driver med!
Jeg personlig har fått æren av å både bli utredet og tildels behandlet av Torbjørn.
Han jobber mest med ADHD, og Angst.
Han har egne ADHD og Angst grupper, der man jobber kognitivt sammen om å bedre egne situasjoner med andre som sliter med det samme.
Disse gruppene har hjulpet meg med å lære meg å håndtere noen av disse problemene jeg har, dette utgjør en stor forskjell for meg. Teknikker å hjelpemidler til å bedre både livskvalitet og skape en bedre normalitet i hverdagen med bedre rutiner.

Han er mere enn bare oppdatert i dagens medisin og psykiatri, han har selv forsket på mye av dette!
Han er en av landets fremste psykiatere innen ADHD, Angst, Rus & prykiatri.
Alt i alt er Torbjørn en medmenneskelig person som ikke snakker til deg men med deg!
Han bryr seg utover det han må i jobben sin!
Han er lett å snakke med, blid, humoristisk og alikevell direkte, å forteller deg akkurat hva han mener, og hva en trenger å høre!
Han er ærlig!
Alt i alt en fantastisk flink psykiater!
Eneste minuset med Torbjørn er at han har ekstremt mye å gjøre, veeeldig mange henvisninger og pasienter, så ikke alle er så heldige å få en plass hos Torbjørn.

Ville anbefalt alle og en vær å skaffe en henvisning til Torbjørn om dere sliter med ovennevnte problemer!