Torgeir Sunde

Oslo Øyelegesenter

Øyesykdommer

1979

Oslo Øyelegesenter Telefonnummer22 93 12 6022 93 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo
Torgeir Sunde er øyelege i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Torgeir Sunde

Dyktig, trygg, empatisk og ærlig

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Operert begge øynene for grå stær. Etter forundersøkelse ble vi enige om å legge inn linser med styrke. Jeg er superfornøyd! Dr. Sunde er veldig dyktig. Han er avslappet og hyggelig. Han gjorde meg avslappet og trygg, og hadde smilet på lur. Anbefales på det sterkeste. Tusen takk, både til deg og de hyggelige og flinke jentene i teamet ditt😍

Ja, Norges beste øyelege

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Har vært pasient hos dr. Sunde i mange år, og kan slutte meg fullt og helt til forrige vurdering. Dr. Sunde er fantastisk. Superkompetent faglig og hyggelig og gem og trygg også. Er så deilig å føle total tillit til sin behandler. Ord blir fattige. Observerer med skrekk (og vantro!) at han nærmer seg pensjonsalder. Hjelp!

Norges beste øyelege.

Klinikk: Oslo Øyelegesenter Skrevet

Dr.Sunde har vært min fantastiske øyelege gjennom flere år. Det har vært trygt, profesjonelt og hyggelig. Jeg har gjort både laser og RLE hos ham. Sunde er særs grundig og jeg har aldri opplevd meg bedre fulgt opp i norsk helsevesen. Sunde er dessuten klok og morsom og det er alltid en glede å komme til kontroll. Tusen takk!