Torleiv Stien

Oslo Øre Nese Hals

Ukjent

Oslo Øre Nese Hals Telefonnummer22 93 04 5022 93 04 ...
Valkyriegt. 8, Majorstuhuset 0366 Oslo

Siste vurderinger av Torleiv Stien

Veldig dyktig, hyggelig og god med barn

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Min sønn har besøkt Torleiv for oppfølging av langvarige øreproblemer. Han er utrolig kunnskapsrik og dyktig formidler til oss og pasienten. Særdeles behagelig person for en familie som manglet søvn. Problemene forsvant etter noen dager med hans gode råd og bytte av medisiner.

Styr unna

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg gikk jevnlig til denne legen for behandling av kronisk ørebetennelse. Konsultasjonene varte kun noen få minutter, nok til at han konstaterte at jeg hadde betennelse og fikk skrevet ut ny dose medisiner. Han var ikke innstilt på å finne årsaken til de hyppige ørebetennelsene, det var bare rett inn og rett ut igjen. Etter ett år med mangelfull behandling, ba jeg fastlegen om å henvise meg til sykehuset, og da ble jeg undersøkt ordentlig.

svært behagelig og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

I dag ble jeg undersøkt av øre-nese-hals-spesialist Torleiv Stien. Jeg har slitt med en tilstand i mange år.
Han undersøkte meg trygt og grundig,og jeg er helt trygg på at hans konklusjon er riktig..en kronisk tilstand jeg kan leve med. Og jeg er sikker på at han var så dyktig at han kunne utelukke sykdomstegn. Jeg er så lettet og skulle ønske at jeg hadde fått hans vurdering for noen år tilbake. Anbefales på det varmeste

Effektiv, dyktig

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Hatt begge våre barn til Stien. Det har vært snakk om drenoperasjoner og oppfølging av hørsel-problematikk på den ene.
Blir litt overrasket over de negative omtalene her inne. Jeg opplevde Stien som rett på sak og ikke noen "smalltalker" - i positiv forstand. Vennlig og fin med barna. Vi har alle har våre preferanser, hvis du trenger en å snakke litt lengre og i dybden med kan det hende at en annen lege (eller psykolog) er noe for deg.

Uinteressert

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Fikk en sjekk av hals. Var effektiv. Virket ikke interessert i å finne ut av det som plaget meg. Så lite ydmyk at det er vanskelig å stole på vurderingene hans. Brukte mellom fem og ti minutter på konsultasjon. Kommer til å få foretatt en annen vurdering.