Torleiv Stien

Oslo Øre Nese Hals

Øre-nese-halssykdommer

1986

Oslo Øre Nese Hals Telefonnummer22 93 04 5022 93 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valkyriegt. 8, Majorstuhuset 0366 Oslo
Torleiv Stien er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Torleiv Stien

Dyktig og handlekraftig

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Vi har vært pasient hos Dr. Stien gjennom flere år. Etter å ha vært gjennom en lang runddans hos flere fastleger med sønnen vår som den gang var nesten 2 år, fikk vi endelig profesjonell hjelp. Dr. Stien har operert vår sønn 3 ganger, dren inn/ut, polypp og fjernet mandler. Vi har alltid vært veldig trygge, og sikre på den beste måte. Jeg leser andre anmeldere som opplever Dr. Stien som lite empatisk og dårlig til å behandle pasienter. Dette kan vi ikke relatere oss til, og må ene og alene handle om at man kommuniserer dårlig. Dr. Stien er korrekt, rett på sak og har en humor som tydeligvis ikke alle forstår. Vi kan anbefale alle å bruke Dr. Stien, også små barn som vi har god erfaring med. Vår sønn har vært pasient hos Dr. Stien i tilsammen 7 år nå.

Dyktig og saklig

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Har vært plaget med bihulene i 10 år og gått til utallige leger som har pratet svada. Stien var noe annet, han tar deg på alvor, er konkret, tydelig og legger en plan. Veldig fornøyd!

Veldig negativ lege

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Opplevde han som en veldig frekk lege og uhøflig. Jeg sa hei til han, men isteden for å svare ga han styggeblikk til meg. Moren min spurte noe på snill måte og ble svart av han på frekt måte. Jeg kom hjem gråtende og kommer forsatt ikke over det han gjorde.. så vil helst bytte lege enn å ha han

Lite pasientvennlig

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Opplevde møtet som svært lite pasientvennlig. Mitt hovedinntrykk var at legen var mest opptatt av å "dytte" høreapparater på meg, jo før jo bedre, for det kom til å bli verre. Jeg kom for å snakke om min tinitus, og det ble konkludert med at jeg trengte høreapparat på begge ørene. Jeg hadde flere spørsmål som jeg ikke fikk besvart, og søker nå ny lege for å avsjekke om dette faktisk stemmer.

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Var nylig hos Dr. Stien og fikk et meget positivt inntrykk. Han virket både profesjonelt dyktig og var behagelig å forholde seg til. Jeg fikk svar på mine spørsmål og er uforbeholdent tilfreds med undersøkelse og konsultasjon.

Jeg ble vennlig møtt i resepsjonen og ble tatt imot av Dr. Stien til avtalt tid.