Torleiv Stien

Oslo Øre Nese Hals

• Øre-, nese-, halssykdommer
  • Øre-nese-halssykdommer

1986

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Oslo Øre Nese Hals Telefonnummer22 93 04 5022 93 04 ...
Valkyriegt. 8, Majorstuhuset 0366 Oslo
Torleiv Stien er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Torleiv Stien

Styr unna

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Jeg gikk jevnlig til denne legen for behandling av kronisk ørebetennelse. Konsultasjonene varte kun noen få minutter, nok til at han konstaterte at jeg hadde betennelse og fikk skrevet ut ny dose medisiner. Han var ikke innstilt på å finne årsaken til de hyppige ørebetennelsene, det var bare rett inn og rett ut igjen. Etter ett år med mangelfull behandling, ba jeg fastlegen om å henvise meg til sykehuset, og da ble jeg undersøkt ordentlig.

svært behagelig og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

I dag ble jeg undersøkt av øre-nese-hals-spesialist Torleiv Stien. Jeg har slitt med en tilstand i mange år.
Han undersøkte meg trygt og grundig,og jeg er helt trygg på at hans konklusjon er riktig..en kronisk tilstand jeg kan leve med. Og jeg er sikker på at han var så dyktig at han kunne utelukke sykdomstegn. Jeg er så lettet og skulle ønske at jeg hadde fått hans vurdering for noen år tilbake. Anbefales på det varmeste

Effektiv, dyktig

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Hatt begge våre barn til Stien. Det har vært snakk om drenoperasjoner og oppfølging av hørsel-problematikk på den ene.
Blir litt overrasket over de negative omtalene her inne. Jeg opplevde Stien som rett på sak og ikke noen "smalltalker" - i positiv forstand. Vennlig og fin med barna. Vi har alle har våre preferanser, hvis du trenger en å snakke litt lengre og i dybden med kan det hende at en annen lege (eller psykolog) er noe for deg.

Uinteressert

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Fikk en sjekk av hals. Var effektiv. Virket ikke interessert i å finne ut av det som plaget meg. Så lite ydmyk at det er vanskelig å stole på vurderingene hans. Brukte mellom fem og ti minutter på konsultasjon. Kommer til å få foretatt en annen vurdering.

Sur, uhøflig og "lei av jobben"

Klinikk: Oslo Øre Nese Hals Skrevet

Mitt første besøk hos en øre-nese-hals lege og det var helt forferdelig. Han spurte meg knapt noen spørsmål om hvorfor jeg var der, han ville ikke høre på hva jeg prøvde å si/forklare om mitt øreproblem og historikk fra andre allmennleger. Da jeg etter flere ganger forsøkte å stille spørsmål og snakke om hva som var feil med øret fikk jeg rett og slett kjeft og han dyttet pressmåleren opp i ansiktet mitt og spurte om jeg ikke stolte på denne maskinen. Ydmykende og veldig uprofesjonell pasientbehandling. Følte at jeg kastet bort hans dyrebare tid som "spesialist". Skal IKKE tilbake dit.