Tormod Westvik

Cosmo Clinic AS

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2003)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Tormod Westvik er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Tormod Westvik

Veldig dyktig , flink ,professjonel , behagelig og hyggelig !

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Etter 2 års research og skrekk historier blev jeg tipset om Tormod Westvik . Har hatt problemer med min nese i årevis både Pga utseende og pustevansker .
Tormod brukte god tid på at lytte på meg og selv om jeg selv er lege selv brukte han god tid på at beskrive hans observasjon , min anatomi og problemstilling ! Han har hele vegen været objektiv , ærlig og professjonel . Jeg angrer ikke et eneste sekund at jeg valgte han . Han er den dyktigste og flinkeste . Jeg har fått et veldig flott resultat som mange andere plastikkirurger sagde jeg ikke vil få ! Men Tormod gav meg håp og motbeviste det fejl info andere hadde vurdert meg til !
Evig taknemmelig for jeg valgte Tormod og hans kyndige hender ! Anbefaler han på det varmeste 🙏🙏🙏

Kirurg i verdensklasse

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Opererte nesen min hos Dr. Tormod S. Westvik for under 2 uker siden! Jeg er allerede så fornøyd med resultatet! Etter mange mislykkede operasjoner av tideligere kirurger hadde westvik en stor utfordring med nesen min! Dette fikset han med glans og han har fått til et fantastisk naturlig å fint resultat og ikke minst en nese som fungerer! Alle som jeg kjenner og familie sier at denne kirurgen har gjort en kjempe jobb med det utgangspunktet jeg hadde.
Anbefales på det sterkeste om du vurderer neseplastikk!

Jeg anbefaler Tormod Westvik

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg anbefaler Tormod Westvik på det sterkeste. Han opererte nesen min for 6.mnd siden, og den ser allerede veldig fin ut (endelig resultat vises om 1-2 år). Jeg er tidligere neseoperert to ganger på en annen klinikk utenfor Oslo, og begge operasjonene var mislykkede. Dette er min tredje (og siste) neseoperasjon. Fra første møte på konsultasjonstime og frem til i dag, har jeg opplevd Tormod som ekstremt profesjonell, forståelsesfull og en som kan faget. Han vet hva han driver med. På konsultasjonstimen gjennomgikk han alt fra A-Å. Han forklarte alt om nesens reisverk, metoden han bruker ved inngrep, hva som vil bli annerledes, hva som kan rettes opp - og like viktig: Hva som kanskje ikke kan rettes opp 100 % (for min del skjevheten i nesa).

Jeg kan anbefale Tormod på det sterkeste.

Utrolig fornøyd med Tormod Westwik og Cosmo Clinic

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg opererte nesen hos Tormod Westwik i starten av april og er veldig fornøyd med resultatet (hevelse er vanlig etter så kort tid, så kan ikke se "endelig" resultat ennå, men det ser veldig bra ut og mye bedre enn det nesen var opprinnelig). Jeg hadde komplekser med nesen i mange år før jeg valgte å operere, og jeg følte meg godt ivaretatt hos Westwik og Cosmo Clinic.

Jeg fikk god tid på den første konsultasjonen og var der i 1 time. Der gikk Westwik gjennom operasjonen og forklarte hva han så for seg for nesen. Dette stemte overens med det jeg selv tenkte om nesen. Han prøvde ikke å "selge inn" operasjonen eller fremheve andre "mangler" som kunne rettes på. Han var veldig profesjonell, tillitsvekkende og ba meg tenke nøye gjennom om jeg ville gjennomføre operasjonen. Han svarte også grundig på alle spørsmålene jeg hadde. Hvis du vurderer å operere nesen, anbefaler jeg deg å forberede spørsmål i forkant - så får du svar på alt du lurer på.

På selve operasjonsdagen snakket jeg med Westwik der han igjen forklarte og viste hva de tenkte å gjøre. Operasjonen gikk veldig bra, og jeg ble godt ivaretatt av en kjempehyggelig sykepleier i timene etter operasjonen. Jeg følte meg veldig trygg og kunne slappe av, noe som var viktig for meg.

I etterkant av operasjonen var Westwik tilgjengelig på telefon og SMS i det tilfelle jeg lurte på noe, og han svarte i løpet av et par timer alle gangene. Jeg følte meg godt fulgt opp. De som jobber i resepsjonen hos Cosmo Clinic var også veldig hyggelige og behjelpelige de gangene jeg ringte.

Nesen har blitt kjempefin, mye mindre enn det den opprinnelig var og fått mye penere form. Jeg hadde ingen komplikasjoner etter operasjonen, og ble heller ikke særlig blå. Litt hoven er jeg fortsatt, men det er som forventet. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Cosmo Clinic og Tormod Westwik, og ville definitivt gått til Cosmo Clinic igjen hvis jeg skulle forandret på noe annet. Anbefales.

Hyggelig men dårlige resultater

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Han gir et meget god førsteinntrykk når man møter han, samt hans lange utdanning innen medisin. Men ikke la det lure dere.

Han opererte nesen min, uten noen gode resultater, tvert imot. Jeg fikk problemer med tett nese, blødninger, selv etter 1 år.

Anbefaler på det sterkeste å ikke søke hjelp hos han.

Takk for en ærlig tilbakemelding! Din tilbakemelding er svært viktig for oss. Vi lover å se på dette for å ta lærdom av hva som kunne vært gjort annerledes!

Besvart av Tormod Westvik