Julia Roganskaya Kruse

Martina Hansens Hospital

Revmatologi

2001

Martina Hansens Hospital Telefonnummer0678006780 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dønskiveien 8 1346 Gjettum
Julia Roganskaya Kruse er revmatolog i Bærum

1 vurdering

Siste vurderinger av Julia Roganskaya Kruse

Lite omsorgsfull og arrogant

Klinikk: Martina Hansens Hospital Skrevet

Jeg hadde samme opplevelsen med denne legen som de to andre her inne som ikke hadde mange lovord å komme med. Veldig lite sympatisk lege som virket å ha bestemt seg på forhånd hva som var riktig for pasienter med plager som meg. Hun slang ut hånda for å hilse mens hun stirret på PCen og opplevelsen sto til førsteinntrykket. Ikke interessert i å lytte til hva jeg hadde å si. Virket som hun hadde lyst til å få meg fortest mulig ut derifra. Når jeg forsøkte å stille relevante spørsmål i forhold til min sykdom fikk jeg bare svar som "ja" og "nei". Hadde en lite vennlig framtoning. Jeg gråt i flere timer etter timen. Håper virkelig ikke alle har den samme opplevelsen som meg.

Arrogant og lite empatisk

Klinikk: Martina Hansens Hospital Skrevet

Den minst sympatiske legen jeg noen gang har vært borti. Hun verksetter tiltak uten å informere eller drøfte med pasienten, ved spørsmål virker det som om hun syns det var en plage at andre ikke vet det hun vet, samt at hun har en generell lite vennlig fremtoning i kroppsspråk. Kan dere få en annen så gjør det! Detnkan være hun er god faglig, men denne legen er missveiledet i forhold til viktigheten av kommunikasjon og informasjonsplikten sin, samt det rent holistiske ansvaret helsepersonell har.

Ny og riktig diagnose

Klinikk: Martina Hansens Hospital Skrevet

26.aug 2015 var jeg så heldig å få konsultasjon hos overlege Julia Roganskaya Kruse. Jeg opplevde Kruse som en usedvanlig god lytter. Hun ga meg den tiden jeg trengte. Hun stilte deretter en ny og riktig diagnose. Etter ca. 15 år med feil diagnose og feilmedisinering har jeg nå fått nye medisiner. Dette har gitt meg en mye bedre livskvalitet. Jeg vil derfor anbefale henne til andre pasienter

Vondt

Klinikk: Martina Hansens Hospital Skrevet

Ble møtt av en lege som ikke håndhilste, og som ikke fremsto som interessert i å høre på hva jeg ville fortelle. Det virket som hun hadde bestemt seg på forhånd, og dessverre opplevde jeg at hun flere ganger uttalte seg basert på hva jeg opplever som fordommer hun hadde, mot meg. Det gjorde vondt. Ved to anledninger måtte jeg forklare for henne hva ordene jeg brukte, betydde. Da jeg stilte spørsmål følte jeg at hun ble irritert. Jeg ventet i mange måneder på å få timen og det hele var unnagjort på svært kort tid, og ekstremt utilfredsstillende. Jeg gråt etter timen og måtte trøstes av en sykepleier. Skulle ønske ingen andre måtte oppleve det samme som jeg gjorde. En av de verste opplevelsene jeg har hatt i møte med helsevesenet.