Maria Therese Barøy Ræder

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2002)

Maria Therese Barøy Ræder er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Maria Therese Barøy Ræder

Arrogant og ikke imøtekommende.

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Har vært to ganger hos denne legen og fikk veldig dårlig inntrykk. Kan ikke kommentere hvor god spesialist hun er, men som persom virker hun arrogant og viser lite empati, ikke lyttende.
Har venter ekstra 45 min på min time pga legen var opptatt med en annen pasient. Fikk ingen unnskyldning eller kommentar fra lege på det. Ved undersøkelsen var legen rask og ubehagelig. Når jeg hadde flere spørsmål igjen fikk beskjed om at min tid var ute og det er lunsjtid nå, selv om konsultasjonen var mindre enn 20 min.
Kan ikke anbefales!

Svært dyktig på flere måter.

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Maria Ræder er både teknisk og menneskelig dyktig. Jeg var så heldig å få satt inn hormonspiral av henne og det ble nok en annen opplevelse enn hos en mindre erfaren lege. Jobben var gjort på noen få sekunder. Visst kjente jeg noen blaff av smerte men det er veldig håndterbart når legen er så trygg og rask. Jeg skulle ønske det var mulig å kun gå til gynekologer av dette kaliberet.

Veldig fornøyd

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Jeg var hos gynekolog for første gang for å sette inn en spiral og ble henvist til Maria av fastlegen min.
Jeg ble utrolig godt tatt imot både av resepsjonisten som framstod som varm og hyggelig og av Maria.
Jeg var veldig nervøs før timen, og jeg må si at Maria var veldig flink til å gjøre det hele om til en "hverdagslig" ting. Jeg håper jeg blir henvist til henne neste gang jeg skal til gynekolog også!

Det eneste jeg har å utsette er at jeg måtte vente 4 måneder for å få time, men med så hyggelige ansatte kan jeg forstå at det kan bli litt ventetid.

Kunnskapsrik

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Veldig hyggelig dame som virker som hun har mye kunnskap og veldig flink. Hun får praten til å gå, så det ikke blir ubehagelig og hun får deg til å slappe av. Annbefaler henne på det sterkeste.

Svært dyktig

Klinikk: Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi Skrevet

Fikk time hos Maria Ræder etter den tidligere gynekologen pensjonerte seg. Hadde oppfølgingstime etter operasjon. Maria forklarer veldig godt alt hun gjør, hun prater i vei om alt og ingenting for å få deg komfortabel under undersøkelsen og man merker at hun har god erfaring og er dyktig i det hun gjør. Hun tar seg også god tid til å svare på alt man lurer på. Anbefaler henne på det sterkeste.