Åse Vigdis Vikanes

Åse Vigdis Vikanes er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Åse Vigdis Vikanes

Meget ubehagelig opplevelse

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Har aldri hatt en slik ubehagelig opplevelse noen gang hos en gynekolog. Jeg er nå 69 år og er ingen «kattepus». Vikanes tok imot meg meget stresset, (noe som kan unnskyldes), men ikke undersøkelsen. Tok ikke hensyn enda jeg ba om det. Hun var så nervøs og ubehagelig. Anbefaler absolutt ikke denne gynekologen. Alle kan ha en dårlig og stresset dag på jobben. Men jeg kan ikke akseptere framferden under undersøkelsen.

Meget flink, men haster gjennom timen

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Åse tok meg godt i mot og byr på en hyggelig og komfortabel stemning. Hun ga meg også en god forklaring på et par aktuelle ting. Allikevel er jeg noe misfornøyd med timen, da jeg opplevde at hun prøvde å få ting unnagjort fortest mulig. Satt og kjente på litt stress og lot et par spørsmål ligge da jeg følte jeg avbrøt henne når jeg ville si noe.

Vikanes: utydelig og forsinket

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Det har vært forsinkelse til alle timer. I kombinasjon med at selve konsultasjonen er kjapp gjennomført og kommunikasjon noe uklar, blir dette dessverre en dårlig helhetsvurdering.

Dårlig mottagelse av resepsjonistene.

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Først vil jeg si at Meidell er veldig flink og føler hun er trygg og profesjonell innenfor sitt fagfelt. jeg føler meg veldig komfortabel når jeg har time hos hun. Likevel har jeg opplevd en del dårlige møter med resepsjonistene hos gynklinikk Nydalen. F.eks hadde jeg og Meidell planlagt at jeg skulle si ifra om noe ikke var som det skulle etter timen. Etter noen uker ringte jeg for å få ny time, men dette var ikke aktuelt for resepsjonisten. Det endte opp med at jeg måtte forklare hele situasjonen min, og årsaken til at jeg var hos Meidell i utgangspunktet, dette er private ting som jeg ønsker å kun dele med min lege. Jeg ga infoen i håp om å få en time, dette hjalp ikke. Dette er heller ikke første gang det har skjedd. Hver gang jeg ringer inn får jeg beskjed om at jeg ikke kan få time innen nærmeste fremtid, og om det er noe de i forværelset kan gjøre, har forklart dem årsaken hver eneste gang. 2 ganger har det endt opp med at jeg ikke har fått time. Sist gang endte jeg opp med å gå privat da jeg ikke hadde mye annet valg. Resepsjonistene er altfor nysgjerrige, vanskelige, irriterte, For påståelige, og for «rett frem». Mulig de har jobbet som resepsjonister lenge men er ikke disse jeg vil ha hjelp av.

Trygg, hyggelig og tillitvekkende

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

En veldig god opplevelse. Tar seg tid til å svare på spørsmål og forklare. Jeg følte meg godt ivaretatt og trygg. Lett å snakke med.

Dette er en Pluss-tjeneste.