Christoffer Smith

Digilege.no

2015

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Digilege.no Telefonnummer919 03 233919 03 2 ...
Denne klinikken tilbyr konsultasjoner over video for pasienter i hele Norge, samt blodprøvetaking i Oslo, Bergen og Sandefjord.

Siste vurderinger av Christoffer Smith

Møte med Christoffer Smith på legevakten i Storgata

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Etter 3 timers ventetid blir jeg møtt på en frekk, uprofesjonell og småspydig måte.
Hans arroganse gir inntrykk av potensiell dyktighet, men analyserer en nøye finner man fort ut at dette er ingen dyktig lege.
Etter mitt skjønn legevaktens
( Storgata) verste lege!!

Knall flink

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Bestilte time raskt og etter 1 time så var jeg i samtale med legen, han forskrev de reseptene som jeg spurte om og han skulle fikse at jeg fikk den behandlingen jeg har rett på. Min fastlege er det 3 uker vent på.. Så jeg er stor fornøyd med den hjelpen Christoffer Smith utførte til meg:) får 10 stjerner av meg ikke 5:)

Bra lege og ordning

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Helt ok lege, hyggelig og grei.
Utrolig bra at tjenesten hadde åpent påskeaften! Slapp å dra til legevakt og det var ingen ekstra ventetid. Bra tjeneste!

Helt utrolig

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Jeg har nylig flyttet. Alle fastlegene i nabolaget har fulle lister. Jeg tenkte at jeg måtte sette meg på venteliste snart, men så hadde jeg plutselig behov for en lege.

Dette tar ingen tid, du slipper å gå ut av huset og Christoffer Smith er en veldig dyktig lege. Anbefales.

Dyktig og effektiv!!

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Bestilte og fikk time samme dag. Fikk resept og henvisning på 20 sekund. Bra legeordning, samt dyktig lege