Gunnar Austad

Austad Diagnostikk AS

Radiologi

2009

Austad Diagnostikk AS Telefonnummer70 01 16 7270 01 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bjørndalvegen 7a 6065 Ulsteinvik
Gunnar Austad er radiolog i Ulstein

Siste vurderinger av Gunnar Austad

Noe å anbefale alle å gjør for tidlig oppdagelse av avvik.

Klinikk: Austad Diagnostikk AS Skrevet

Helsesjekk utført i Stavanger. Følelse av å få en trygg og effektiv undersøkelse gjort av dr. G. Austad. Profesjonell utførelse og ivaretakelse av pasient. Rom for spørsmål underveis, betryggende å få fortløpende resultater av undersøkelsen.

God og trygg forebyggende dignostikk

Klinikk: Austad Diagnostikk AS Skrevet

Utrolig glad at jeg ble anbefalt ultralyd hos Austad diagnostikk som forebyggende helsesjekk!
Resultatet får en i dialog med legen underveis i undersøkelsen pluss en skriftlig oppsummering tilslutt. Vil virkelig anbefale denne undersøkelsen som jeg kommer til å gjøre hvert 2 år framover.

Meget bra

Klinikk: Austad Diagnostikk AS Skrevet

Følte oss vel ivaretatt på en felles undersøkelse. Behagelig,flink til og forklare.
Vil anbefale videre.
Har vært til samme undersølelse en gang tidligere,og vil fortsette med dette for og kunne forebygge.

Grundig og god undersøkelse

Klinikk: Austad Diagnostikk AS Skrevet

Var til helsesjekk undersøkelse hos Austad i Oslo nylig.

Svært positiv opplevelse. Omfattende helsesjekk som tar for seg viktige deler av helsen din! Behagelig undersøkelse hos hyggelig og dyktig lege.

Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Austad Diagnostikk AS Skrevet

Undersøkelsen tok ikke lang tid, Han forklarte underveis hva som ble undersøkt og hva som ble funnet.
Funnene samsvarte med CT-undersøkelse som ble gjort tidligere samt noe som CT-maskinen ikke hadde fått med.

Jeg har full tillit til ultralyd diagnostikk. Det er en behagelig undersøkelse. Man slipper kontrast og unngår stråling. Du blir henvist videre dersom det er nødvendig. Anbefales.