Anne Lind

Anne Lind er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lind

Lite empatisk og kortfattet

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Var på min første gynekologiske undersøkelse. Må til tider «dra» svar ut av henne. Fremstår lite engasjert og empatisk. Tenker dette er en gynekolog man kan dra til dersom en ønsker rutinemessige kontroller uten særlige spørsmål. Dersom en ønsker å snakke litt ut, få informasjon om diverse og diskutere problemstilinger oppfatter jeg ikke dette som riktig person å gå til.

Frekk og lite hyggelig

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Jeg kom litt sent til timen min pga.en ulykke på veien som skapte kø. Jeg ga beskjed om dette, men tviler på at noen mottok den beskjeden(det er ikke resepsjon i klinikken). Da jeg kom virket det som hun ikke ønsket å ta meg imot fordi jeg var forsinket NÅR DET UANSETT ER JEG SOM BETALER. Var utrolig lite hyggelig resten av tiden, kommenterte f.eks at det ikke er positivt at babyen beveger seg så mye alltid, hvertfall når en skal få gode bilder! Så jeg hadde noe å glede meg til fordi babyen ‘garantert’ kom til å være MINST likt aktiv i virkeligheten. Gikk fra timen med en utrolig lite hyggelig følelse, kommer aldri tilbake.

Flink og hyggelig

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Ingen problemer, alltid fornøyd!

Er presis til timen, flink og hyggelig, eneste gynekologen jeg har syntes det er greit å være hos. Litt kortfattet hvis jeg ikke spør om noe, men svarer alltid utfyllende på spørsmål og forklarer ting rundt det som er relevant til det vi gjør ila timen.

Lite tillitsvekkende og trygg

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Jeg bestilte tidlig ultralyd hos Majorstua Kvinneklinikk etter positiv graviditetstest. Det skulle jeg aldri ha gjort.

Gynekologen jeg var hos, stolte blindt på hvilken uke jeg antok at jeg var i, selv om jeg har uregelmessig syklus. Jeg visste på ingen måte hvilken uke jeg var i og trodde hele poenget med en tidlig ultralyd var å få svar fra gynekologen. Ultralyd ble gjennomført, og jeg fikk beskjed om at hjerteslag var for lavt og at jeg muligens burde avbryte svangerskapet hvis det ikke var bedring innen to uker. Fordi jeg hadde kommet for sent til timen, fikk jeg ingen tid til å stille spørsmål.

Jeg gikk gråtende ut av timen og måtte vente to lange uker på ny ultralyd som jeg bestilte hos en annen gynekolog. Denne ultralyden viste at alt var bra, og jeg kan nå glede meg til fødsel i mai.

Min aller første ultralyd som spent gravid ble både trist og uhyggelig, og jeg håper det kan gjøres grep for at andre slipper å oppleve det samme som meg, forsinket til timen eller ei.

Dukket ikke opp til timen

Klinikk: Majorstua Kvinneklinikk Skrevet

Venta i 30 min utenfor kontoret, men ingen kom. Legen var ikke der og jeg fikk ingen beskjed om hvorfor eller når de kom. Ingen tilgjengelige nummere å ringe heller så hit ønsker jeg ikke å komme tilbake!