Ane Vedå Scheel

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2010)

Kristiansand Hudlegeklinikk Telefonnummer38 14 94 5038 14 94 ...
Gyldenløves gate 2 4611 Kristiansand S
Ane Vedå Scheel er hudlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Ane Vedå Scheel

God på fag, elendig med mennesker

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

Var her for å få hjelp med psoriasis. Fra jeg kom inn på kontoret følte jeg at ho håpte jeg snart var på vei ut. Knapt øyekontakt og avbrøt meg hele tida. Fikk tilbud om lysbehandling og det har hjulpet men ellers lite positivt å si

Knappe telefontider og ingen epostadresse.

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

Tilgjengelighet på telefon 08.30-11.30 og 13.00-14.00 er for dårlig. Når ingen epostadresse er oppgitt på nettsiden er det nærmest umulig for oss i en hektisk jobb å få kontakt.

Flink og lyttende

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

Fantastisk behandling og god forklaring på min sak. Anbefales på det sterkeste. Ble godt ivaretatt og lyttet til og følte at alt dreide seg kun om meg og min behandling.

Arrogant?

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

Jeg var satt opp til en lengre behandling/lysbehandling hvor jeg også skulle komme tilbake etter 3 timer samme dag. Det viste seg at dette var unødvendig og jeg var ferdig etter 1-2 min. Jeg spurte da om legen kunne være vennlig å se på en flekk jeg hadde nede på leggen (hadde tidligere fjernet flekk som viste seg å være kreftceller). Legen ville ikke se på det fordi jeg ikke var henvist for dette. Hun ba meg gå til fastlegen og få henvisning for så å komme tilbake. Noe som for meg er 2 timers kjøring. Jeg har forståelse for at hun ikke kunne behandle dette om det skulle være nødvendig. Men, en rask titt synes jeg var rimelig i og med at det ikke var brukt noe tid til behandling som var planlagt og avsatt. Dette var skuffende. Alle bør bidra til et effektivt helsevesen. Som her, henvisning fra det offentlige, som alle bør komme godt ut av det. Pasient, lege i privatpraksis, og det offentlige som tross alt betaler og ikke skal utnyttes.

Skuffet

Klinikk: Kristiansand Hudlegeklinikk Skrevet

Legen opptatt av klokka og skriving. Man kan ikke snakke om huden generelt, men kun om en ting av gangen... huden er over hele kroppen og kan ha forskjellige problemer. Skal pasienten ta turen en dag for å se på hendene, en anne dag for å se på hodet og en annen dag for å se på skuldrene, om problemer er der samtidig?