Geir Greve

Fanavegen 13 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Geir Greve

Den beste

Klinikk: Geir Greve Skrevet

Hadde ett voldsomt tannverk på jobb i Nordsjøen og ble sendt hjem ganske raskt. Kl var da0700 Ringte og hørte om de hadde tid kjapt. Svare var. Kom kl1500så skal vi se om vi kan gjøre noe. Var på plass i stolen kl1500. Det viste seg å vere en visdomstann som var betent. Kl 1530 var tannen ute uten noen form for smerter og problemer. Geir er en kjempe hyggelig og koselig mann med humor og godt humør hver gang. Anbefaler han på det sterkeste vist du har noen form for tannlege skrekk. Og for å ikke glemme assistent'en som er med på å gi hele besøket en rolig og god atmosfere :-)

Suveren tannlege!

Klinikk: Geir Greve Skrevet

Det er ikke uten grunn at flere i familien går til Greve. Han er en meget dyktig og bra tannlege. Han gjør jobben på en veldig bra måte, er veldig tilgjengelig hvis det oppstår noe akutt og er veldig hyggelig og kjekk å prate med. Føler meg velkommen hver gang jeg skal til tannlegen. Anbefales på det sterkeste.

Den beste tannlege man kan ønske seg!

Klinikk: Geir Greve Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk hele livet. Tannlege har vært et mareritt! Jeg er ikke kurert, men jeg klarer fint å gå til tannlege uten å være vettskremt når jeg går til Greve. Han er utrolig behagelig, dyktig, og har forståelse og tålmodighet når pasienten er engstelig og redd.