Tore Avlesen

1 vurdering

Siste vurderinger av Tore Avlesen

Behagelig ubehag

Klinikk: Stadion Tannklinikk Skrevet

Jeg HATER å gå til tannlegen. Mange dårlige erfaringer med skoletannleger og andre som ikke burde ha hatt dette yrket har ødelagt mye for meg. Men å komme hit er som å komme til et hus stappa med bekymra tanter, som tydeligvis leser journaler, og tar godt vare på meg som kronisk smertepasient. Jeg blir putta i en komfortabel stol så fort som mulig, og tannlegen selv er en rett-frem-mann som ikke gjør noe unødvendig dill, er effektiv, og som har en god tone med alle rundt seg.

BRA!

Klinikk: Stadion Tannklinikk Skrevet

En rolig tannlege som er informativ. Han opptrer som hyggelig og sikker i det han holder på med. Assistentene er også veldig hyggelige og viser empati og forståelse. Om det er dyrere her enn andre steder vet jeg ikke, men det er dyrt. 820 kr for å se over og to bilder - tid 8 minutter.

Den dårligste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Stadion Tannklinikk Skrevet

Jeg innrømmer det gjerne, jeg har tannlegeskrekk. Søkte derfor på nettet etter noen som kan det med å ta seg av slike som oss. På denne tannlegens daværende hjemmeside stå det at om du har tannlegeskrekk er du hjertelig vellkommen, (også på den nye hjemmesiden står det om dette.) Tok derfor kontakt og fikk time, han så over det som måtte gjøres og jeg fikk en ny time for å starte på jobben. Fikk da en pris som var aldeles over alle støvleskaft på en jobb som innebar mye mer en det jeg hadde råd til, bla annet mangler jeg et par hjørnetenner, disse ville han sette inn igjen ved hjelp av en bro, noe jeg ikke hadde bedt om, Sa at dette ville jeg ikke og han ble synlig furten og reparerte tann mens han jamret seg over at dette kom jo til å bli mye dyrere å gjøre etterpå. Når han var ferdig så er hans siste kommentar, "Ja, da tar vi en rotfylling på den tanna der neste gang" mens han pirket borti tanna. Sier man slikt til en med tannlegeskrekk? Antar at han ville bli kvitt meg som kunde, noe han lykkes med.