Karin Sofie Holm

Klinikk

Tannlege Karin Sofie Holm

Dronningens gate 23 7012 Trondheim

Siste vurderinger av Karin Sofie Holm

En god og behagelig tannlege

Klinikk: Tannlege Karin Sofie Holm Skrevet

En fin tannlege som møter deg med et smil om munnen. Gir god og nøyaktig behandling. Benytter seg alltid av flere røntgenbilder, før hun går videre. Du føler deg trygg når du sitter i tannlegestolen. Hvis hun mener at det kan medføre smerte i nervene, spør hun alltid om jeg ønsker en sprøyte. Tannlegen har et godt og moderne utstyr, som også betyr en del. Hun har beholdt sin tannlegeassistent i mange år, og det gjorde ikke min tidligere tannlege.

I løpet av de siste årene synes jeg tannlegen har blitt noe dyr, men det er ikke lett å sammenligne tannbehandlingen mot andre. Så jeg fortsetter.

Tillitsvekkende, kunnskapsrik og hyggelig

Klinikk: Nordre Tannhelse Skrevet

Anbefaler Karin Sofie, som er en dyktig, hensynsfull og trivelig tannlege. Rask timebestilling, effektivt. Lytter til pasienten.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Nordre Tannhelse Skrevet

jeg har hatt en plombe som har falt ut flere ganger gjennom årene og blitt reparert av ulike tannleger. Biteflata har ikke vært godt nok tilpasset før Karin Sofie Holm fikset tilpassinga perfekt! Plomben har fungert topp siden da.

Denne tannlegen er svært kunnskapsrik og tar seg tid til å svare på spørsmål på en profesjonell og grundig måte. Hun spør bestandig om det er noe spesielt hun skal se etter.

God atmosfære og godt samarbeid mellom tannlege og assistent. De anbefales på det varmeste!