Bror-Eric Hjulstad

1 vurdering

Siste vurderinger av Bror-Eric Hjulstad

Nesten traumatiserende

Klinikk: Hjulstad Bror-Eric Skrevet

Han kan faget sitt, men ikke noe mer. Jeg var pasient hos ham i over 10 år. Han bruker aldri hansker, er brutal både fysisk og psykisk og kjefter hvis du spør om noe. Han sier ikke hva han gjør eller hva han skal gjøre i munnen din. Jeg var livredd hver gang jeg satt i stolen. Han brukte magen sin som støtte til hodet mitt og lente seg på håret mitt så det lugget, men da jeg tok forhåndsregler som å ha på meg lue eller hette fikk jeg kjeft og måtte ta den av. På slutten behandlet han meg som et lite barn selv om jeg var blitt over 20. Han sa at tennene mine var stygge da han tok av reguleringen min før jeg hadde sett dem selv. De var helt fine. Jeg har fortsatt regulering på innsiden av fortennene nede, men jeg drar aldri tilbake til ham mer. Han har helt klare antisosiale personlighets trekk og burde ikke ha kontakt med svake mennesker og barn. Venterommet var fullt av utstoppde dyr og hans personlige pokaler og diplomer fra hobbier.

Styr unna!

Klinikk: Hjulstad Bror-Eric Skrevet

Mitt barn hadde denne reguleringstannlegen. Han er arrogant og har ingen respekt for sine pasienter. Utålmodig og gretten. Gjorde uten å spørre varige inngrep i munnen til mitt mindreårige barn som ikke hadde noe med reguleringen å gjøre, fordi han mente at det så bedre ut. Altså kosmetisk. Oppførte seg nedlatende mot både pasient og foreldre.