Øyvind Simonsen

Strandgaten 5 5013 Bergen
Tlf: 55 32 93 24 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Simonsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Simonsen

Værste tannlegen jeg har vært til

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Denne mannen fikk meg til å begynne å grine etter mitt tannlegebesøk fordi han var så utrolig frekk og nedlatende. Det første han gjorde når jeg åpnet munnen min var å banne høyt og ble kjempesur. Han så at jeg hadde overflødige hull på fortennene mine som ikke var noe fine (det sa han mange ganger) og at jeg hadde dårlig ånde ( noe som jeg aldri har hørt før). Jeg kom for å bleke tennene mine og fikk den værste tannlege opplevelsen noen sinne.

Øyvind Simonsen

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hvis du leter etter en flink tannlege i Bergen, anbefaler jeg Øyvind på det sterkest! Han er både morsom og dyktig. Fjernet en visdomstann og det tok hverken lang tid eller var særlig ubehagelig. Han svarer på alle spørsmål og tar tid til å forklare hva han gjør og hvorfor.

Dyktig tannlege som ikke er konsekvent på pris

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Har trukket visdomstenner og borret flere hull hos Simonsen. Veldig fornøyd med arbeidet hans. Han kommer av og til med litt urovekkende informasjon i forkant av behandlingene, men samtidig er han hyggelig. Han burde informert tydeligere om pris på behandling i forkant, og han er relativt dyr.

En helt fantastisk trygg og dyktig tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har hatt angst for å gå til tannlegen i mange år. Tok omsider mot til meg og fikk time hos Øyvind. Kunne ikke vært heldigere med valget. Han var svært forståelsesfull og tok seg god tid ved første konsultasjon. Han har godt humør og er opptatt av å forklare og lage trygge rammer og gi en god opplevelse av behandlingen. I tillegg gjør han et meget grundig og godt arbeide. Jeg vil anbefale alle som gruer seg for tannlegebesøk om å gå til Øyvind. Det har vært en flott opplevelse.

Anbefaler Øyvind til alle som er redd for å gå til tannlegen.

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hadde problemer med angst for å gå til tannlegen, men Øyvind hos tannklinikken gjorde besøket mitt der veldig behagelig. Han fikset opp i det eg trengte hjelp til, og han gjorde det på en veldig betryggende måte.