Øyvind Simonsen

Klinikk

Tannklinikken 5-3 AS

Strandgaten 5 5013 Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Simonsen

Den dårligste tannlegen og nedlatende

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Ikke opplyste han noe pris før han satt i gang ...var nedlatende ...og ikke har jeg fått det jeg kom for .....

Hensynsfull og oppmerksom

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Øyvind gjorde et tannlegebesøk jeg hadde gruet meg ekstremt masse til til en lek. Jeg gråt både før jeg kom og da jeg satt meg i stolen fordi jeg var så redd for å trekke en visdomstann. Etter at de tok bilder av tennene mine så de at det var noen hull som måtte bores også, hvilket jeg heller aldri hadde gjort før. Det var dessverre ikke tid til å ta hullene med en gang, men jeg fikk komme tilbake senere samme dag. Jeg kjente ingenting! Ikke engang bedøvelsen gjorde vondt! Han snakket med meg gjennom hele seansen og fortalte hva han gjorde på en måte som beroliget meg. Jeg kjente meg veldig trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingen, og gruer meg ikke i det hele tatt om det måtte bli nødvendig å gjøre det om igjen.

Alt i alt - han er en flott tannlege som får deg som pasient til å føle deg sett og tatt vare på.

Godt råd fra Øyvind

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Øyvind har, som min nye tannlege, uoppfordret anbefalt meg å bruke elektrisk tannbørste (3D). Lite ante jeg at det skulle jeg ha begynt med for lenge siden. Bedre sent enn aldri. Det gir bedre renhold og glattere tenner. Denne anbefalingen gir jeg videre til andre med tenner.

Den hyggeligste og flinkeste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har tidligere slitt med tannlegeskrekk. Men denne gangen har vært den minst vonde tannlegeopplevelsen jeg har hatt! Utrolig rolig og hører på pasienten. Til og med bedøvelsen var nesten ikke å kjenne

Super

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Simonsen.
Dette var første gang hos ny tannlege og jeg er super fornøyd.
Jeg kjente ikke noen ting da han holdt på å borre og styre på i munnen. Aldri opplevd før.
Kan virkelig anbefale denne tannlegen. Mye humor og ferdig på et øyeblikk.
Jeg kommer tilbake neste år :)