Øyvind Simonsen

Strandgaten 5 5013 Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Simonsen

Hensynsfull og oppmerksom

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Øyvind gjorde et tannlegebesøk jeg hadde gruet meg ekstremt masse til til en lek. Jeg gråt både før jeg kom og da jeg satt meg i stolen fordi jeg var så redd for å trekke en visdomstann. Etter at de tok bilder av tennene mine så de at det var noen hull som måtte bores også, hvilket jeg heller aldri hadde gjort før. Det var dessverre ikke tid til å ta hullene med en gang, men jeg fikk komme tilbake senere samme dag. Jeg kjente ingenting! Ikke engang bedøvelsen gjorde vondt! Han snakket med meg gjennom hele seansen og fortalte hva han gjorde på en måte som beroliget meg. Jeg kjente meg veldig trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingen, og gruer meg ikke i det hele tatt om det måtte bli nødvendig å gjøre det om igjen.

Alt i alt - han er en flott tannlege som får deg som pasient til å føle deg sett og tatt vare på.

Godt råd fra Øyvind

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Øyvind har, som min nye tannlege, uoppfordret anbefalt meg å bruke elektrisk tannbørste (3D). Lite ante jeg at det skulle jeg ha begynt med for lenge siden. Bedre sent enn aldri. Det gir bedre renhold og glattere tenner. Denne anbefalingen gir jeg videre til andre med tenner.

Den hyggeligste og flinkeste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har tidligere slitt med tannlegeskrekk. Men denne gangen har vært den minst vonde tannlegeopplevelsen jeg har hatt! Utrolig rolig og hører på pasienten. Til og med bedøvelsen var nesten ikke å kjenne

Super

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Simonsen.
Dette var første gang hos ny tannlege og jeg er super fornøyd.
Jeg kjente ikke noen ting da han holdt på å borre og styre på i munnen. Aldri opplevd før.
Kan virkelig anbefale denne tannlegen. Mye humor og ferdig på et øyeblikk.
Jeg kommer tilbake neste år :)

Fantastisk Service

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, mye takket være hardhendte skoletannleger. Hadde ikke vært hos tannlegen på 10 år og gruet meg som pesten til å gå nå.
Det første Øyvind gjorde var å sette seg bed med meg og vi snakket om litt løst og fast. Dette senket mine skuldre betraktelig.
Da jeg så hadde satt meg i stolen og ventet på at han skulle begynne forsikret han meg im at her var det jeg som bestemte. Mens han holdt på fortalte han en haug med vitser og dette fikk meg til å slappe av. Han forklarte hva han skulle gjøre og hvorfor han skulle gjøre det og at det kunne kanskje gjøre litt vondt men da skulle jeg bare si AU.

Min tidligere erfaring med tannleger er at de er hardhendte og lite service innstilt, dette ble mot bevist i dag. Øyvind er service innstilt og alt annet enn hardhendt.
Jeg ville ha løyet om jeg sa at jeg gleder meg til å gå til tannlegen igjen, men Øyvind har gjort det lettere for meg å gå til tannlegen.

Prisen er ikke lav, men heller ikke veldig høy. Dette er penger jeg gladelig betaler for den servicen og omtanken jeg fikk her.