Øyvind Simonsen

Strandgaten 5 5013 Bergen
Tlf: 55 32 93 24 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Simonsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Øyvind Simonsen

En helt fantastisk trygg og dyktig tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har hatt angst for å gå til tannlegen i mange år. Tok omsider mot til meg og fikk time hos Øyvind. Kunne ikke vært heldigere med valget. Han var svært forståelsesfull og tok seg god tid ved første konsultasjon. Han har godt humør og er opptatt av å forklare og lage trygge rammer og gi en god opplevelse av behandlingen. I tillegg gjør han et meget grundig og godt arbeide. Jeg vil anbefale alle som gruer seg for tannlegebesøk om å gå til Øyvind. Det har vært en flott opplevelse.

Anbefaler Øyvind til alle som er redd for å gå til tannlegen.

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Hadde problemer med angst for å gå til tannlegen, men Øyvind hos tannklinikken gjorde besøket mitt der veldig behagelig. Han fikset opp i det eg trengte hjelp til, og han gjorde det på en veldig betryggende måte.

Den dårligste tannlegen og nedlatende

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Ikke opplyste han noe pris før han satt i gang ...var nedlatende ...og ikke har jeg fått det jeg kom for .....

Hensynsfull og oppmerksom

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Øyvind gjorde et tannlegebesøk jeg hadde gruet meg ekstremt masse til til en lek. Jeg gråt både før jeg kom og da jeg satt meg i stolen fordi jeg var så redd for å trekke en visdomstann. Etter at de tok bilder av tennene mine så de at det var noen hull som måtte bores også, hvilket jeg heller aldri hadde gjort før. Det var dessverre ikke tid til å ta hullene med en gang, men jeg fikk komme tilbake senere samme dag. Jeg kjente ingenting! Ikke engang bedøvelsen gjorde vondt! Han snakket med meg gjennom hele seansen og fortalte hva han gjorde på en måte som beroliget meg. Jeg kjente meg veldig trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingen, og gruer meg ikke i det hele tatt om det måtte bli nødvendig å gjøre det om igjen.

Alt i alt - han er en flott tannlege som får deg som pasient til å føle deg sett og tatt vare på.

Godt råd fra Øyvind

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Øyvind har, som min nye tannlege, uoppfordret anbefalt meg å bruke elektrisk tannbørste (3D). Lite ante jeg at det skulle jeg ha begynt med for lenge siden. Bedre sent enn aldri. Det gir bedre renhold og glattere tenner. Denne anbefalingen gir jeg videre til andre med tenner.

Den hyggeligste og flinkeste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har tidligere slitt med tannlegeskrekk. Men denne gangen har vært den minst vonde tannlegeopplevelsen jeg har hatt! Utrolig rolig og hører på pasienten. Til og med bedøvelsen var nesten ikke å kjenne

Super

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Simonsen.
Dette var første gang hos ny tannlege og jeg er super fornøyd.
Jeg kjente ikke noen ting da han holdt på å borre og styre på i munnen. Aldri opplevd før.
Kan virkelig anbefale denne tannlegen. Mye humor og ferdig på et øyeblikk.
Jeg kommer tilbake neste år :)

Fantastisk Service

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, mye takket være hardhendte skoletannleger. Hadde ikke vært hos tannlegen på 10 år og gruet meg som pesten til å gå nå.
Det første Øyvind gjorde var å sette seg bed med meg og vi snakket om litt løst og fast. Dette senket mine skuldre betraktelig.
Da jeg så hadde satt meg i stolen og ventet på at han skulle begynne forsikret han meg im at her var det jeg som bestemte. Mens han holdt på fortalte han en haug med vitser og dette fikk meg til å slappe av. Han forklarte hva han skulle gjøre og hvorfor han skulle gjøre det og at det kunne kanskje gjøre litt vondt men da skulle jeg bare si AU.

Min tidligere erfaring med tannleger er at de er hardhendte og lite service innstilt, dette ble mot bevist i dag. Øyvind er service innstilt og alt annet enn hardhendt.
Jeg ville ha løyet om jeg sa at jeg gleder meg til å gå til tannlegen igjen, men Øyvind har gjort det lettere for meg å gå til tannlegen.

Prisen er ikke lav, men heller ikke veldig høy. Dette er penger jeg gladelig betaler for den servicen og omtanken jeg fikk her.

Veldig bra

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Øyvind er en utrolig blid og behagelig tannlege. Han er flink til å forklare det som blir gjort, hvorfor det blir gjort, og fremstår som kunnskapsrik og dyktig. Jeg har bare hatt gode opplevelser her. Kontoret i seg selv er også veldig fint. Utrolig fornøyd :)

Får lyst til å gå oftere til tannlegen!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Har vært hos Øyvind for vanlig sjekk og fikk alle tiders behandling, humoristisk og profesjonell på samme tid. Hadde fått beskjed av en tannlege i Oslo om at jeg trengte en skinne mot gnissing av tenner, og spurte Øyvind om han kunne lage denne for meg. Han tittet grundige på tennene og stilte meg mange spørsmål og fortalte meg at tannlegen i Oslo kun hadde som formål å tjene litt ekstra penger på meg, og at jeg overhodet ikke trengte denne skinnen. Dette sparte meg mye penger! Prisene er nok ikke det billigste man får tak i, men absolutt heller ikke det dyreste! Behandlingen her var vært hver eneste krone jeg la igjen, og det er også studentrabatt. Var også hos Øyvind for kosmetisk lukking av et mellomrom mellom fortennene, noe han utførte på en veldig bra måte. Og resultatet er jeg veldig fornøyd med. Etter en måned ca så falt litt av fyllingen ut, og jeg fikk straks time da jeg kontaktet tannlegen. Han så på det, pusset litt på det slik at det var i orden igjen helt gratis. Pussingen medførte at mellomrommet ble bittelitt større enn hva det var etter fyllingen, men det er snakk om under en halv millimeter. Øyvind sa da at jeg kunne tenke på om jeg synes dette var noe jeg syntes var greit, hvis ikke så skulle han fikse opp i det. Dette også gratis. DET er hva man kaller god service! Jeg vurderer faktisk og ta en tur til Bergen for tannlegebesøk etter at jeg har flyttet tilbake til Oslo!

Mer behagelig tannlege finner du ikke...

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Er kommet hjem etter ett tannlegebesøk hos Øyvind Simonsen, hadde da ikke vært hos tannlegen på noen år pga. enorm tannlegeskrekk.
Helt tilfeldig at jeg havnet hos denne herlige mannen, da tidligere tannlegen jeg gikk til ved denne klinikken er i permisjon.
Jeg har ALDRI før følt meg så ivaretatt som hos Simonsen. Han viser omsorg og forståelse for slike som meg og det mange andre sliter med. Har heller aldri følt at mitt problem hos andre tannleger ble tatt på alvor, men Simonsen tok meg helt på alvor fra første setning han sa til meg.
Jeg er så glad og takknemlig for at jeg tilfeldigvis havnet hos Øyvind Simonsen i dag. Jeg kommer aldri til å bytte tannlege, så lenge denne mannen praktiserer 😊. Kan anbefale Øyvind Simonsen til enhver som er på jakt etter en behagelig og forståelsesfulle tannlege, og som ser hele pasienten.

Tannlegen med helhetlig forståelse av pasienten

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg kom til Øyvind etter å ha hatt fæle opplevelser hos min forrige tannlege. Øyvind kurerte frykten min, og fikk meg til å føle meg trygg på hele situasjonen. Han tar seg av mennesket i stolen i tillegg til tennene! Jeg kan anbefale ham på det sterkeste.

Topp service!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Oppsøkte Tannlege Simonsen etter å ha knekt begge fortennene i en arbeidsulykke. Simonsen tar seg god tid til å forklare og er opptatt av at pasienten skal bli fornøyd, både helsemessig og estetisk. Topp behandling og resultat!

Super - Simonsen

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg begynte hos 5-3 for noen år siden da jeg har slitt med sprøyteskrekk. Fåtallet vil vel kunne si at de ser frem til et tannlegebesøk, men Øyvind kombinerer humor og tannhelse på en måte som gjør besøket betydelig mindre ubehagelig for pasienten. Jeg skal flytte til Oslo, og var på min siste time i dag, men om jeg flytter til Bergen igjen er det ikke tvil om hvem jeg vil gå til :) Beste anbefalinger!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Skulle gjerne hatt noe konstruktivt å skrive, så dette virker mer troverdig.. men nei. Øyvind er en kjempe hyggelig type. Han er en knallflink tannlege.Han bruker god tid på å faktisk "undervise" pasienter i hvordan man skal ta vare på tennene sine. Noe alle tannleger skulle gjort, men jeg ikke har vært borti tidligere.

Hvis du er i tvil om hvilken tannlege du skal velge, så trenger du ikke tvile lengre.

Takk for kjempe service :-)

Hilsen
Studenten som reiser til florida med friske tenner :-)

Overgår forventningene

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg gikk i 12 år uten å gå til tannlegen grunnet tannlegeskrekk. Jeg fant Øyvind Simonsen her på Legelisten og etter mye om og men tok jeg sjansen. Dette angrer jeg ikke på. En utrolig dyktig, morsom og rolig tannlege som hjelper deg med tannlegeskrekk. Anbefales på det sterkeste.

Gretten på sine eldre dager

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Har vært fornøyd og trygg på Øyvind i alle de fem årene jeg har brukt han, inntil jeg måtte bytte nå nylig. Som en litt engstelig og dermed "krevende" pasient føler man seg ikke lengre hørt eller ivaretatt. Man sitter heller igjen med en følelse av å være samlebåndspasient.

Men for deg som ikke er redd tannlegen kan Øyvind gjøre dagen riktig så hyggelig. Han er morsom, flink, effektiv. Veldig hyggelige assistenter har han og.

Dog, litt dyrere enn andre, og ikke særlig tålmodig.

Den beste tannlegetimen jeg har hatt

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk i alle år, og kan nesten si at jeg ble kurert da jeg kom til Øyvind!

Jeg synes han var veldig morsom og utrolig hyggelig under hele behandlingen, og man får virkelig følelsen av at han bryr seg om og tenker på hva som er best for deg ift behandling.

Han stopper opp litt hvis du gir beskjed om at du trenger en pause, og jeg fikk inntrykk av at han er en veldig dyktig tannlege, spesielt i forhold til de som gruer seg til å gå til tannlegen. Jeg fikk satt opp en ny time like etterpå, og jeg har ikke den samme angstfølelsen nå som det jeg hadde før jeg skulle dit for første gang! Anbefales på det sterkeste :-)

Bedre kan det ikke bli!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Tannlege Øivind Simonsen får det nesten til å bli morsomt å gå til tannlegen. Jeg har hatt store problemer med å gå til tannlege etter omfattende tannproblemer i ung alder, og har ikke vært hos tannlegen de siste 7 årene. Nå når jeg endelig har tatt motet til meg til å gå, havnet jeg heldigvis på rett plass. Øivind lar meg bestemme hva som skal gjøres og stopper hvis han blir bedt om det, dette har jeg ikke opplevd hos tannlege tidligere. Han tar seg tid til å vitse litt underveis, og tidvis glemmer man nesten ut hvilken stol man ligger i. Denne klinikken kommer jeg til å fortsette å gå til så lenge jeg bor i Bergensområdet, og det kan vurderes å reise opp til Bergen for å gå til tannlege etter at jeg har flyttet hjem igjen til Haugesund etter studiene. Anbefales!

Helt rå!

Klinikk: Tannklinikken 5-3 AS Skrevet

Denne mannen er helt fantastisk! Overkommelig pris for førsteklasses arbeid. Jeg hadde selv hatt en dårlig opplevelse fra polske tannleger. Han ordnet opp og nå er alt bra igjen. Mannen får deg til å le mens du har et bor i munnen. Virkelig til å anbefale. Jeg reiser langt for å gå til denne mannen. Helt topp!