Inger-Lise Solum Mathiesen

Oscars Gate 28 B 0352 Oslo

Siste vurderinger av Inger-Lise Solum Mathiesen

Kvalitet og god service

Klinikk: Oscarsborr Tannklinikk AS Skrevet

Jeg begynte hos Kaare og Inger-Lise for snart 40 år siden og traff blink ved første gangs besøk. Etter at jeg begynte der har jeg aldri vært redd for å gå til behandling. Selv ikke da alle visdomstennene måtte opereres ut. Allerede ved ankomst merker jeg en god og trygg atmosfære. Berit er flink til å veilede og gjør en god jobb. Jeg opplever Inger-Lise som kunnskapsrik og opptatt av kvalitet i arbeidet hun gjør. Det var aldri snakk om å skifte tannlege da jeg flyttet fra Oslo til Øvre Romerike for 13 år siden.

Empati og engasjement! ;)

Klinikk: Oscarsborr Tannklinikk AS Skrevet

Jeg har gått til Tannpleier Berit i over 7 år nå. Hun er bare unik! Berit er faglig dyktig, hun er nøye og gjør alltid en god jobb.

Jeg har flyttet ut av Oslo for mange år siden, men jeg er så fornøyd med Berit. Har ikke hatt behov for tannlege time, men likevel kjenner jeg Inger-Lise, for hun kan gjerne titte innom oss og sjekke at tennene ellers er bra. Og har hun tid, kan hun gjerne komme med gode råd også.

Berit følger deg nøye opp. Tar bilder (alt etter behovsvurdering) og holder trakk på at alt er som det skal, i tillegg med å rense og fjerne tannsten. Jeg kan bare ikke gi slipp på Oscarsborr Tannklinikk ;) Humor, glede og engasjement i ypperste klasse. ;)

Fantastisk service og oppfølging

Klinikk: Oscarsborr Tannklinikk AS Skrevet

Jeg har brukt Oscarsborr og Inger-Lise de siste 3 årene og jeg er veldig fornøyd med servicen og oppfølgingen jeg har fått. Inger-Lise er meget dyktig og kan anbefales på det sterkeste

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oscarsborr Tannklinikk AS Skrevet

Oscarsborr tannklinikk anbefales på det sterkeste. Tannlegene er faglig meget sterke. Klinikken har topp moderne utstyr. Menneskene som jobber der er ikke bare faglig sterke, de kjenner trygdesystemet godt, og er i tillegg meget hyggelige. Tannlege Inger-Lise Mathiesen evner å dempe enhver angst måtte oppstå i forbindelse med behandlingen. Hos tannpleier Berit er man i kyndige hender, jeg har hatt mange besøk hos henne, hun er et unikum til å fjerne tannsten. Det er prisgunstigt at det ikke er nødvendig med tannlegekonsultasjon før det er påkrevet. Vanlig halvårlig sjekk med fjerning med røntgenbilider og fjerning av tannsten og puss blir foretatt av Berit.
Pris: Ikke blant de dyreste i Oslo.