Terje Håkon Tvorg

1 vurdering

Siste vurderinger av Terje Håkon Tvorg

Hyggelig og effektiv tannlege

Klinikk: Terje Tvorg Skrevet

Jeg har vært hos han to ganger nå på vanlig sjekk, og har et godt inntrykk. Jeg har ikke hatt hull eller noe som krever behandling noen av gangene, så sjekken har gått fort og greit. Han virker hyggelig og profesjonell. Har ingenting å utsette.

Følte jeg måtte legge igjen en ny vurdering da det kun var et par her fra før som var veldig negative og jeg ikke kjente meg igjen i.

Nei nei og atter nei

Klinikk: Terje Tvorg Skrevet

Med en gang jeg satt meg i stolen så skulle han selge meg et naturprodukt. Tror han brukte 15 min. på dette. Satte meg i en vanskelig situasjon. Denne tannlegen "fant" 4 hull. Jeg har aldri hatt hull før eller etter dette. Veldig rar opplevelse. Jeg måtte fikse et hull som aldri ble bra. Etter tredje forsøk så måtte jeg betale selv.
Nei hold dere langt unna denne tannlegen.
Eneste positive med tannlegen lokalene.

Anbefales IKKE.

Klinikk: Terje Tvorg Skrevet

Gikk til han for noen år siden, Påstår at han er flink med pasienter med tannlegeskrekk. Fikk en monitor med film av pyrea på en skjerm rett i mot meg da tannlegen gikk inn på sitt kontor. Dette varte i ca 10 min. Er ikke veldig behagelig. Så konkluderte han med en "dobbel" behandling som trygdekassen skulle beta mesteparten av. Rett og slett tull. Nå går jeg hos en ny tannlege og vedkommende har ikke oppdaget noe slikt,