Bjørn Oftedal

Oasen Storsenter 5542 Karmsund

Siste vurderinger av Bjørn Oftedal

Fornøyd!

Klinikk: Bjørn Oftedal Skrevet

Vi har vært hos Bjørn Oftedal med fire barn, og har vært fornøyd med behandlingen de har fått, alle fire. Oftedal forklarer hva han gjør, og hvordan ting virker. Han henvender seg til pasienten, og alle våre barn har gladelig gått til han.

Svært dårlig pasientbehandling

Klinikk: Bjørn Oftedal Skrevet

Min sønn var hos Oftedal for vurdering av tannregulering. Etter vår opplevelse egner ikke Oftedal seg i stilling hvor han skal behandle mennesker. Han var ikke imøtekommende, viste ikke hensyn ovenfor en nervøs ungdom, men ba faktisk min sønn om å tie stille da han ynket seg under den harde behandlingen av Oftedal. Min sønn har aldri hatt angst for tannleger tidligere, men fikk det under besøket hos Oftedal. Vi ønsket at Oftedal forklarte for oss ukjente begrep han brukte i beskrivelsen av sin uttalelse, noe Oftedal ikke ville. Vi opplevde at Oftedal ikke har evne til å yte service eller behandle pasienter varsomt og med smidighet. Vi byttet til en kjeveortoped et godt stykke lenger unna, men det var verdt det. Vi har dessverre ikke noe positivt å si om Oftedal.

Veldig misfornøyd.

Klinikk: Bjørn Oftedal Skrevet

Dårlig ventetid, dårlig behandling, pris var veldig mye høyere enn det som viste seg hos andre kjeveortopeder. meget misfornøyd over hele besøket. aldri igjen.

Beste Tannlege :)

Klinikk: Bjørn Oftedal Skrevet

Bjørn er en dyktig og flink Kjeveortoped. :) Veldig fornøyd med behandlingen han har gitt meg :)