Roar Gomnæs

Kongsveien 94 1177 Oslo

Siste vurderinger av Roar Gomnæs

Utmerket

Klinikk: Gomnæs Roar Skrevet

Gomnæs er en fremragende tannlege. Han er fleksibel, rask og forståelsesfull. Samtidig er utstyr og atmosfære av en fortreffelig kvalitet. Det er hevet over enhver tvil at Gomnæs er en av Norges fremste tannleger, og hans øvrige pasienter er priviligerte som har han som sin tannlege. Uten sidestykke har jeg bare gode erfaringer med Roar over ti år som pasient.

Super tannlege

Klinikk: Gomnæs Roar Skrevet

Har vært min tannlege i over 30 år, og det er jeg utrolig godt fornøyd med. Han ordnet opp i en ganske så dårlig tannsituasjon. Har ikke hatt problemer etter det, kun vanlig vedlikehold.
Hyggelig atmosfære, alltid blid og hyggelig. :-)

Sist, men ikke minst: Etter grusomme opplevelser med skoletannlegen kurerte han min tannlegeskrekk!

Utrolig behagelig tannlege

Klinikk: Gomnæs Roar Skrevet

Har ikke erfaring med andre tannleger enn Gomnæs, bortsett fra skoletannlegen, men har gått til Gomnæs i omtrent 15 år. På den tiden har jeg kun hatt positive erfaringer.

Han oppleves som hyggelig, faglig dyktig, og har en behagelig fremtoning. Det spilles alltid noe rolig jazzet musikk på kontoret som får deg til å slappe ytterligere av. Alltid god stemning på kontoret.