Bjørn Oppedal

Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av Bjørn Oppedal

Veldig fornøyd

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Har alltid fått utført godt faglig arbeid så langt jeg kan vurdere. Samtidig tar han hensyn til min tannlegeskrekk og spør alltid om jeg vil ha bedøvelse. Bjørn er i tillegg en veldig hyggelig person som jeg gleder meg til å treffe

Du får ikke lov til å pensjonere deg, Bjørn! Aldri! :)

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Han har nok ikke kurert tannlegeskrekken min, for den vil jeg nok ta med meg i graven. Men jeg tør nå, på tross av min tannlegeskrekk, å gå til tannlegen! Og det er KUN på grunn av han! Han er en fantastisk type. Han klarer å få meg til å føle meg trygg i tannlegestolen, uansett hvor mye jeg har gruet meg til å gå i forkant.

Moren min besluttet å bytte meg fra skoletannlegen til han da jeg var ungdom. Skoletannlegen hadde på den tiden øderlagt tennene mine (de boret for mye da de først skulle borre.) Og det byttet der er en av de bedre tingene som har skjedd meg.

Oppedal tar seg tid til deg som pasient. Han tar seg tid til å bli kjent med deg. Jeg opplever at han kjenner meg, han VET for eksempel dette med at han må bruke ett stoff for å "isolere" før han legger på fylling. Han VET at jeg er livredd for tannlegestolen. Jeg føler at han faktisk tar vare på meg. Det er det ikke alle som har gjort oppigjennom tidene.. Og dette har da resultert i vondt og værre.. Noe Bjørn kom å fikset opp i med det samme.

Jeg gruer meg til den dagen denne fantastiske tannlegen pensjonerer seg. For.. lets face it, han er jo en godt voksen herremann. Og når han ikke lenger er yrkesaktiv.. Da har jeg et kjempeproblem. For jeg vil aldri finne en tannlege jeg tør å stole like mye på som jeg gjør med han. Så mitt budskap til deg Bjørn er at du aldri får lov til å pensjonere deg! :)

Hvis jeg må si noe negativt om Bjørn, så må det være at det kan være noe venting på å få time hos han. Men det er jo fordi han er så populær (for det er den enste grunnen jeg kan tenke meg..) Og jeg hører dessuten rykter om at han har så vidt begynt å trappe ned?! :( :( :(

En behagelig og god sjel!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Han er veldig forsiktig forklarende og overhodet ikke "hardhendt". Jeg personlig har ikke tannlege skrekk men har ikke akkurat gledet meg til å dra til tannlegen...Men etter jeg begynte hos Bjørn så er det bare en fornøyelse og en hyggelig opplevelse. Det kan fort bli latter med kjeften full av bomull og "stål" :) Trur han hadde kurert tannlege skrekk på et blunk. Føler meg trygg og vel tatt imot. Han har også en veldig hyggelig assistent.