Thor Egil Westberg

Thor Egil Westberg er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thor Egil Westberg

Ikke så hyggelig besøk

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Jeg var ett par ganger hos denne tannlegen. Opplevde tannlegen som utålmodig og brå. Tannlegen er sikkert flink til en lang rekke tannlege-ting, men jeg ble mer redd enn vanlig, fordi tannlegen gjorde meg mer utrygg.

Synes ikke at tannlegesekretærene hadde kunnskap/forståelse til å takle en smertepasient på telefonen heller. For du verden så vondt det var mellom tannlegebesøkene. Jeg gikk videre til ny klinikk. Det er jeg glad for nå.

Dyktig og autoritær

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Har inntrykk av at dette er en veldig dyktig tannlege, som ikke prøver å loppe noen for penger. Han fikser kun det som faktisk er galt, han foreslår for eksempel ikke å trekke visdomstenner "bare i tilfelle det oppstår problemer", som andre tannleger jeg har hatt har foreslått. Eneste negative med ham er at han kan framstå som litt vel streng.

Best ever.

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Gjennom 25 år, med tannlegeskrekk, får han meg til å roe meg ned med sin lune tilnærming. Videre har han alltid varslet om at jeg, som røyker, vil få et problem om jeg ikke er føre var og ivaretar tannhelsen. Har tatt alt hva han sier til meg og har kun hatt 8 hull på disse 25 årene. Litt dyr - men samtidig utrolig rimelig over tid om en følger hans råd. Bedre enn det kan det ikke bli. Veldig enkelt og en vet at en er i de beste hender også i forhold til at han er universitetslektor på UiO èn dag i uken og får med seg det siste av det siste innen tannhelseutviklinger.

Tannlegeskrekk

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 13 år og kom dit med store smerter. Westberg har kurert min tannlege skrekk, han bruker humor og dømmer meg ikke for at jeg er redd. Får alltid time fort og drar jevnlig innom bare for en rens.

Tannlegge Westberg er meget bra!

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Har bennyttet tannlege Westberg i mange år.
Han kurerte min tannlege skrekk og er meget empatisk og proff.
Kan anbefales til alle!

Faglig dyktig, men forhastet

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Westberg fremstår som faglig dyktig, men forhaster seg ved behandlingen av pasienten og blir lett irritert hvis man ynker seg. Fordi det er avsatt for liten tid må man ofte bestille ny time.

Hyggelig og erfaren tannlege

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Fikk han anbefalt av en bekjent som var fornøyd og hadde sjekket tester av tannleger før han byttet selv. I testene kom han godt ut med tanke på både pris og behandling.

Ble selv også veldig fornlyd etter første (og hittil eneste) tannlegebesøk. Han var hyggelig og profesjonell under behandlingen og hans konklusjoner var i tråd med min tidligere tannlege.

Kommer til å fortsette å benytte meg av han.

Om jeg må nevne en negativ ting så er det at hans alder tilsier at han snart må gå av med pensjon og jeg må på jakt etter ny tannlege igjen.

Ville gitt han 6 stjerner, men siden jeg kun har brukt han til sjekk og ingen borring eller lignende får han bare 5. Skal heller oppdatere etter en lengrebehandling.

Forståelsesfulle og empatisk

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Tannlegen tok seg god tid og var flink til å forklare problemstillingene. Viser stor grad av empati og forståelse for min tannlegeskrekk. Presis på tid. Satt ikke lenge og ventet på venterommet. Min opplevelse av Tannlege Westberg har vært entydig positiv!!!

Meget god

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Tannlegen var presis og kom i stolen til avtalt tid. Grudde meg litt da jeg hadde vondt i en tann. Fikk god informasjon om hva som var galt. Behandlingen gikk smertefritt og tror faktisk at tannlegen har kurert min tannlegeskrekk. I tillegg møtte jeg bare hyggelige mennesker på Storo Storsenter Tannklinikk. Tusen takk for en positiv opplevelse.

Overlegen, men dyktig tannlege

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Føler at denne tannlegen kan virke litt overlegen, har hatt ett par episoder som jeg ikke har vært fornøyd med og hvor klager ikke har blitt tatt seriøst.
Ellers en veldig dyktig tannlege.