Thor Egil Westberg

Thor Egil Westberg er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Thor Egil Westberg

Ikke så hyggelig besøk

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Jeg var ett par ganger hos denne tannlegen. Opplevde tannlegen som utålmodig og brå. Tannlegen er sikkert flink til en lang rekke tannlege-ting, men jeg ble mer redd enn vanlig, fordi tannlegen gjorde meg mer utrygg.

Synes ikke at tannlegesekretærene hadde kunnskap/forståelse til å takle en smertepasient på telefonen heller. For du verden så vondt det var mellom tannlegebesøkene. Jeg gikk videre til ny klinikk. Det er jeg glad for nå.

Dyktig og autoritær

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Har inntrykk av at dette er en veldig dyktig tannlege, som ikke prøver å loppe noen for penger. Han fikser kun det som faktisk er galt, han foreslår for eksempel ikke å trekke visdomstenner "bare i tilfelle det oppstår problemer", som andre tannleger jeg har hatt har foreslått. Eneste negative med ham er at han kan framstå som litt vel streng.

Best ever.

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Gjennom 25 år, med tannlegeskrekk, får han meg til å roe meg ned med sin lune tilnærming. Videre har han alltid varslet om at jeg, som røyker, vil få et problem om jeg ikke er føre var og ivaretar tannhelsen. Har tatt alt hva han sier til meg og har kun hatt 8 hull på disse 25 årene. Litt dyr - men samtidig utrolig rimelig over tid om en følger hans råd. Bedre enn det kan det ikke bli. Veldig enkelt og en vet at en er i de beste hender også i forhold til at han er universitetslektor på UiO èn dag i uken og får med seg det siste av det siste innen tannhelseutviklinger.

Tannlegeskrekk

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 13 år og kom dit med store smerter. Westberg har kurert min tannlege skrekk, han bruker humor og dømmer meg ikke for at jeg er redd. Får alltid time fort og drar jevnlig innom bare for en rens.

Tannlegge Westberg er meget bra!

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Har bennyttet tannlege Westberg i mange år.
Han kurerte min tannlege skrekk og er meget empatisk og proff.
Kan anbefales til alle!