Geir Tidemann Førland

Klubbgt. 2B, Handelens Hus 2. etg 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Geir Tidemann Førland

Verdens beste tannlege

Klinikk: Geir Tidemann Førland Skrevet

Har hatt Geir Førland som tannlege i over 20 år, en meget faglig dyktig tannlege som er god på å roe ned og trygge pasientene. Har selv snev av tannlegeskrekk, noe han er klar over og står alltid klar med bedøvelsen dersom dette skulle trenges. En veldig trygg tannlege som oppriktig bryr seg. Kjapt å få akutt time ved behov. Hyggelige ansatte ellers på kontoret også.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Geir Tidemann Førland Skrevet

Geir Førland er utrolig seriøs og flott tannlege som bryr seg om pasientene sine. Jeg vil anbefale han på det sterkeste!

Simply the best!

Klinikk: Geir Tidemann Førland Skrevet

Geir T. Førland er uten tvil den aller beste tannlegen jeg har hatt. Jeg har i alle år slitt med tannlegeskrekk, fordi jeg ikke hadde en veldig snill skoletannlege. Geir bryr seg om pasientene sine, han spør rett som det er, under undersøkelsen om alt går bra og at jeg bare må gi beskjed om det er noe som er ubehagelig.

Eneste som eg negativt her er at han har såpass mange fornøyde kunder at det dessverre sjelden er folk som får komme til han. Jeg var heldigvis bare heldig! Hvis du er så heldig å få komme til han - ALDRI gi slipp på han! Flinkere tannlege skal du lete lengre etter :)

profesjonell

Klinikk: Geir Tidemann Førland Skrevet

Førland virker stødig og utstråler selvsikkerhet noe som gjør at en stoler på ham.
Har aldri opplevd å ha vondt hos ham ( nå har ikke jeg tannlegeskrekk). Lekre og fancy lokaler. Dyr som alle andre private tannleger. .