Dag Erik Johan Nordblom

Storgata 89 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av Dag Erik Johan Nordblom

Forferdelig

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

Jeg var hos denne tannlegen to ganger, og fikk ikke et godt inntrykk noen av gangene. Utrolig dårlig service og dårlig tannlegearbeid. Vil ikke anbefale til noen.

Trygg behandling.

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

Min kone og jeg var på ferie i Spania da hun mistet en tann. Hun hadde en annen tannlege enn meg.Jeg sa at da ringer jeg min tannlege Johan Nordblom. Han var på vei til arbeidsopphold i Israel men stilte opp samme dag som vi kom fra ferie.
Vi er kjempefornøyd med den service og trygghet som vi får hos
Johan Nordblom og hans tannlegeassistent Elisabeth.
Med en gang vi kommer inn døren merker en den varme og omtanke som di gir. Min kone som har hatt tannlegeskrekk er nå kvitt den. Rent og topp moderne utstyr. Og topp sluttresultat av behandlingen.
Vi vil anbefale Johan Nordblom.

Tannlegen min gjennom mange år...

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

Virker på meg til å være en erfaren og godt utdannet tannlege.
Forklarer nøye hva han oppdager og hva han har tenkt å gjøre.
Lokalene og utstyret fremstår som MEGET velholdt og rent.
Virker som om de to har pasienten i fokus, lite eller ingen ventetid når du kommer.
Har brukt denne tannlegen gjennom mange år og kommer ikke til å bytte.

Dette er en god tannlege!

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

Jeg og kona fulgte med i pasientlisten fra vår gamle tannlege da han ga seg for ca 10 år siden og var litt spente på den nye som tok over kontoret. Min evt bekymring ble gjort til skamme for jeg har fra første konsultasjon følt meg både trygg og vel ivaretatt. Faglig og utstyrsmessig er kvaliteten på topp såvidt jeg kan bedømme. Hyggelig både tannlege og pleier/kontoransatt!

Meget flink/behagelig tannlege

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

Har brukt Nordblom i mange år, og kan ikke få fullrost han. meget rolig, forklarer hva han bør og må gjøre. Hele atmosfæren på kontoret vitner om att pasienten er i fokus, fra du kommer til du går igjen. På meg virker det som utstyret er av topp kvalitet, og da tannlegen er det samme, ja hva mer kan en forlange?