Dag Erik Johan Nordblom

1996

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlege Nordblom Prisliste

Tannlege Nordblom Telefonnummer405 57 333405 57 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
2615 Lillehammer
Dag Erik Johan Nordblom er tannlege i Lillehammer

Siste vurderinger av Dag Erik Johan Nordblom

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt.Jeg har hatt kreftbehandling to ganger og får fortsatt zometa.Tannlege Nordblom har alltid gitt meg den hjelpa jeg trenger med moderne utstyr og oppdatert kompetanse.Da jeg skulle begynne med etterbehandlingen med zometa,visste han hvilke forberedelser som trengtes.Han henviste meg også til spesialist på Hamar og han har alltid passa på at jeg har fått de reduksjoner jeg har hatt rett på.Han viser stor omsorg og interesse for pasienten og jeg kan trygt anbefale han.Vi har flytta til Hadeland,men ønsker fortsatt Johan Nordblom som vår tannlege.

God tannlege

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

God tannlege, har vært kunde i mange år hos Nordblom. Utrolig behagelig atmosfære og god kunde behandling.

God og trivelig tannlege

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk ved dette tannlegekontoret. Meget god service fra både tannlegen og assistenten.

Forferdelig

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

Jeg var hos denne tannlegen to ganger, og fikk ikke et godt inntrykk noen av gangene. Utrolig dårlig service og dårlig tannlegearbeid. Vil ikke anbefale til noen.

Trygg behandling.

Klinikk: Johan Nordblom Skrevet

Min kone og jeg var på ferie i Spania da hun mistet en tann. Hun hadde en annen tannlege enn meg.Jeg sa at da ringer jeg min tannlege Johan Nordblom. Han var på vei til arbeidsopphold i Israel men stilte opp samme dag som vi kom fra ferie.
Vi er kjempefornøyd med den service og trygghet som vi får hos
Johan Nordblom og hans tannlegeassistent Elisabeth.
Med en gang vi kommer inn døren merker en den varme og omtanke som di gir. Min kone som har hatt tannlegeskrekk er nå kvitt den. Rent og topp moderne utstyr. Og topp sluttresultat av behandlingen.
Vi vil anbefale Johan Nordblom.